Do nového roka sme vstúpili s novým prezidentom Peťom Šurínom!

DigiNews
Martina Ditrichová 10 január 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Do nového roka sme vstúpili s novým prezidentom Peťom Šurínom!

Okrem toho, že do našich radov v uplynulom roku pribudli dve digitálne marketingové agentúry, nastala v ADMA aj zmena vo vedení. Od nového roka má ADMA nového prezidenta Peťa ŠurínaNového prezidenta si zvolili zástupcovia členských agentúr na valnom zhromaždení v decembri na obdobie 2019 – 2021. Peter bol od začiatku aktívnym členom a podieľal sa na mnohým aktivitách asociácie.

cd279a99b5d70e35f87f68918bc7bc36

Prezradil nám, aké má plány na novom poste: ,,Počas nasledujúcich troch rokov nás čaká veľa práce. Máme rozbehnutú úspešnú súťaž kreatívnych agentúr Digital Pie, formujeme rebríček digitálnych agentúr, rozbiehame nové vzdelávacie aktivity a chystáme aj nové projekty. V digitálnom a agentúrnom prostredí sa hýbem 12 rokov, mám predstavu o nedostatkoch trhu. Budem sa teda snažiť o rozumné využitie síl všetkých agentúr v ADMA, aby sme trh digitálneho marketingu na Slovensku opäť posunuli o niečo vyššie. Cením si dôveru, ktorú som získal od členských agentúr ADMA.”

Peter Šurín, Strategy Director z agentúry Elite Solutions na prezidentskom kresle vystriedal Pavla Kubána, spolumajiteľa agentúry SCR interactive, ktorý pôsobil na poste prezidenta a predsedu správnej rady ADMA od apríla roku 2013. ,,Veľmi si vážim dlhodobú dôveru členov asociácie a kam sa ADMA za dobu môjho pôsobenia posunula. Každým rokom rastie, rozvíja sa a spolu s ňou aj digitálny trh na Slovensku. Teším sa z voľby nového prezidenta Peťa Šurína, ktorý sa na tento post výborne hodí a držím mu palce pri nových výzvach. Ďakujem za spoluprácu členským agentúram a verím, že ADMA bude v dobrých rukách.”

45003766 10217406309809747 5093912564031553536 n 1

 Tešíme sa z nášho nového kapitána, pre ktorého je veľkou vášňou okrem digitálneho marketingu aj jachting. Peťo Šurín pôsobí už 9 rokov ako Strategy Director v ADMA členskej agentúre Elite Solutions. Počas svojho štúdia IT na FIIT STU sa stal jedným z jej prvých zamestnancov. Začínal ako programátor, no už po pár mesiacoch zistil, že to nebude jeho životným cieľom, a tak sa presunul s riadeniu a plánovaniu projektov a začal študovať manažment. Spoločne tak už 12 rokov buduje agentúru, ktorá zo začiatku bola webovým štúdiom. Dnes má v agentúre na starosti strategické plánovanie, konzultácie a vedenie kreatívneho tímu, s ktorým produkuje fullservisové kampane pre klientov ako O2, Slovnaft, SHP Group, ZSE a mnohých iných

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.