DIGITÁLNOU AGENTÚROU ROKA je po druhýkrát THIS IS LOCCO, nasleduje TRIAD a PS:Digital

DAR
24 november 2022 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / DIGITÁLNOU AGENTÚROU ROKA je po druhýkrát THIS IS LOCCO, nasleduje TRIAD a PS:Digital

Odovzdávanie prestížnych ocenení pre najúspešnejšie agentúry digitálneho marketingu na Slovensku prebehlo v punkovom štýle v bratislavskom klube Manifest Bohéma a branža sa bavila do skorých ranných hodín. Do IV. ročníka rebríčka DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) bolo kvalifikovaných spolu 22 členských agentúr ADMA, 13 agentúr mimo tejto asociácie súťažilo v rebríčku DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA).

DAR 2022

THIS IS LOCCO obhájilo svoje prvenstvo v DAR-e s pomerne veľkým náskokom 6 percentuálnych bodov. Potvrdilo tak svoju komplexnosť a dominanciu vo viacerých hodnotiacich parametroch, najmä úspešnou účasťou na domácich a zahraničných súťažiach v kreativite, kvalite a efektivite.

Druhou agentúrou rebríčka DAR 2022 sa stal TRIAD Advertising, ktorý kraľoval najmä v disciplínach EXECUTION a AWARENESS.

DAR 2022

Tretiu priečku obsadila agentúra PS:Digital, ktoré sa presadila bodovaním vo všetkých piatich sledovaných parametroch, najmä tiež v EXECUTION a AWARENESS.

Štvrtú a piatu priečku obsadili agentúry SocialistBasta digital, ktorá obhájila túto pozíciu z vlaňajška.

Rebríček DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2022 (TOP 10):

  1. THIS IS LOCCO
  2. TRIAD Advertising
  3. PS:Digital
  4. Socialists
  5. Basta digital
  6. Elite | Monday Lovers
  7. Digiline
  8. RIESENIA
  9. ZARAGUZA
  10. Oh my DOT

DAR 2022 01

Víťazom rebríčka DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA) je Slovák & Friends. Agentúra Róberta Slováka zvíťazila s výrazným náskokom viac ako 6 percentuálnych bodov pred agentúrami JANDL a nováčikom rebríčka, agentúrou Free Andy.

Rebríček DIGITAL EXCELLENCE AWARDS 2022 (TOP 10):

  1. Slovák & Friends
  2. JANDL
  3. Free Andy
  4. Wavemaker
  5. Mannschaft
  6. Respect APP
  7. ZenithMedia
  8. Istropolitana Ogilvy
  9. Wiktor Leo Burnett
  10. Darwin and the Machines

Kompletné výsledky rebríčka DAR i DEA nájdete čoskoro na stránke digitalnaagenturaroka.sk.

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.

DAR 2022

Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Autor článku
adma