DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2020 po Zlatom klinci: na čele rebríčka ZARAGUZA,THIS IS LOCCO a Elite Solutions. Kto bude prvý?
Rebríček DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) mení po Zlatom klinci priebežné poradie. O jeho konečnom poradí môžu rozhodnúť ešte dve súťaže a výsledky prieskumu znalosti agentúr (TOP AWARENESS). O víťazovi DAR 2020 sa rozhodne už na konci októbra!
Výsledky národnej kreatívnej súťaže zamiešali celkové poradie rebríčka DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2020. V TOP 3 je aktuálne ZARAGUZA, THIS IS LOCCO a Elite Solutions. Štvrtú priečku obhájila agentúra Visibility a na 5. miesto poskočil TRIAD, ktorý odsunul RIESENIA.com na 7. priečku, hneď za PS:Digital na 6. mieste.
Na čele DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA) MUW SAATCHI & SAATCHI
Do rebríčka DIGITAL EXCELLENCE AWARDS 2020 (DEA), ktorý mapuje agentúry mimo ADMA, bolo tento rok nominovaných spolu 8 subjektov: GRANDPANO, Istropolitana Advertising, MUW SAATCHI & SAATCHI, PTA Group, Respect APP, VOLIS International, WAVEMAKER Slovakia a Wiktor Leo Burnett.
Na čele priebežného poradia je aktuálne MUW SAATCHI & SAATCHI pred agentúrami VOLIS International a Istropolitanou Advertising. Štvrtá priečka patrí agentúre Wiktor Leo Burnett a TOP 5 uzatvára Respect APP.
Ideme do finále!
Toto poradie zachytáva stav sledovaných súťaží k 18.9. 2020. Do konca súťažného obdobia, teda do konca októbra tohto roku zostávajú v hre ešte výsledky súťaže AWWWARDS (dve kategórie) a Eurobest a výsledky prieskumu spontánnej a podporenej znalosti agentúr, ktorý práve TheMarketers.biz realizujú spoločne s výskumnou agentúrou Go4Insight. Do konca októbra teda bude jasné, kto bude tento rok držať nad hlavou putovný pohár DAR a kto bude víťazom rebríčka DIGITAL EXCELLENCE AWARDS. Výsledky zverejníme v špecializovanej ročenke DIGITAL AGENCIES 2020 v novembri tohto roku.

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných 20 súťažiach a 51 súťažných kategóriách digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS – znalosť digitálnych agentúr na trhu.
Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).