Digital RULEZZ: Workshop ADMA academies

Martina Ditrichová 6 december 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / ADMA digital marketing academy / Digital RULEZZ: Workshop ADMA academies

Určite ste zachytili, že sa konala najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku, Digital RULEZZ. ADMA ako odborný garant konferencie samozrejme nemohla chýbať. Prvý workshop s názvom Ochutnávka ADMA digital marketing academies viedol podpreseda správnej rady ADMA, CEO našej členskej agentúry Visibility a mentor v ADMA academy Juraj Sasko. Ak ste sa vďaka nabitému programu, či už v rámci Digital RULEZZ alebo mimo nej, nemohli zúčastniť, prinášame vám niekoľko zaujímavostí z workshopu.

IMG 4434

Na úvod Juraj predstavil možnosti vzdelávania, ktoré ADMA ponúka. Zatiaľ máme za sebou tri úspešné ročníky ADMA digital academy I., ktoré majú spolu 50 úspešných absolventov s titulom Master of digital marketing. ADMA academy I. ponúka možnosť získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z oblasti digitálneho marketingu priamo od majstrov v danej oblasti z našich členských agentúr. Akadémia I. je určená pre ľudí, ktorí majú v malých, stredných aj veľkých podnikoch na starosti marketingovú komunikáciua aj pre ľudí z prostredia offline reklamy, ktorí nepoznajú komunikáciu v digitálnom svete, prípadne všetkých, ktorí chcú získať ucelený prehľad v online marketingu.

ADMA digital marketing academy II., ktorá je nadstavbou academy I., je určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu. Venuje sa konkrétnym témam, ktoré predstaví v rámci blokov účastníkom interaktívnou a praktickou formou. Rozsah jednotlivých tém je prispôsobený účastníkom akadémie a šitý na mieru tomu, čo ich konkrétne zaujíma. Bližšie informácie o ADMA academy I. a II. nájdete na webe admaacademy.sk.

Juraj sa vo svojej prezentácii bližsie venoval ADMA academy I. Každý účastník v priebehu kurzu tvorí svoj vlastný projekt. Bloky sú navrhnuté tak, aby postupne vytvorili ucelenú predstavu, ako pristupovať k online marketingu. V závere kurzu majú účastníci hotový projekt – plán, ako pristupovať k digitálnej komunikácii na konkrétnom príklade. Ten majú možnosť odprezentovať pred odbornou porotou, ktorá im poskytne užitočnú spätnú väzbu.

Bloky Academy I. ● Stratégie digitálnej komunikácie ● Content marketing ● Kreatívna tvorba ● Sociálne média ● Web & Aplikácie ● Médiá a plánovanie ● Výkonnostný marketing ● Analytika

Juraj v rekordne krátkom čase prešiel všetkými blokmi akadémie I. pričom nezabudol vypichnúť z každého bloku zaujímavé infošky, čím navnadil publikum.

Zopár rád z ADMA academy I.

  • Idea kampane by mala fungovať ako titulka článku, ktorý si chcem prečítať.
  • Komunikácia založená na kultúrnom insighte funguje efektívnejšie ako na produktovom benefite. Nepredávajte tenisky, predávajte beh.
  • Zabudnite na to, že existuje len benefit produktu, ale benefit môže prinášať aj vaša komunikácia – sociálny, emocionálny, racionálny.
  • Sociálne odmeny ako „status“ alebo „uznanie“ fungujú násobne lepšie ako fyzické odmeny. Odmeny by mali byť nečakané, nepredvídateľné.
  • Časové obmedzenie pomáha efektivite akejkoľvek komunikácie.
  • Mnohé firmy existujú bez komunikácie, lebo sú dostupné na “dočiahnutie”.
  • Vyhráva ten, kto vyhrá distribúciu. “Musíte byť tam, kde sú ľudia”: platilo kedysi, teraz platí “Musíte sa pravidelne a často pripomínať tam, kde sú ľudia”.
  • Chýba vám rozpočet? Skvelou reklamou firmy môže byť aj jej firemná kultúra. Investujte do nej.

Účastníci workshopu mali možnosť vypočuť si aj skúsenosti dvoch úspešných absolventov ADMA digital marketing I. Lucii Pidovej účasť v akadémii pomohla s jej marketingovými aktivitami v rámci korporátneho B2B segmentu, kde pôsobí na strane klienta v Murexin.

IMG 4435 1

Peter Janovský, ktorý po absolvovaní rozbehol svoj vlastný startup Refero. Na kurz prišiel s predstavou svojho projektu, na akadémii dostal priestor upratať si myšlienky a získať cennú spätnú väzbu. ADMA digital marketing academy mi v prvom rade poskytla množstvo užitočných informácií ohľadom digitálneho marketingu, možnosť porozumieť digitálnemu marketingu ako celku a rozumieť súvislostiam. S týmito skúsenosťami som si ďalej krok za krokom plánoval realizáciu svojho vlastného projektu, s možnosťou ho priamo konzultovať so skvelými mentormi a tým zhmotniť svoju víziu, refero.sk.

Ak vás Ochutnávka ADMA digital marketing academies zaujala, získajte viac informácií priamo na webe akadémie, prípadne zaujímavosti z jednotlivých blokov na našom blogu.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. ditrichovamartina.myportfolio.com