Digital PIE: Ako na exekúciu online kampaní?

Martina Ditrichová 10 máj 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / Digital pie / Digital PIE: Ako na exekúciu online kampaní?

Ako na správnu exekúcie online marketingovej kampane? Inšpirujte sa víťazmi Digital PIE 2019 v kategórii Execution, ktorí to zvládli na výbornú. Spolu s case studies kampaní vám prinášame vyjadrenie členov poroty k jednotlivým prácam.

53429934 1224501047699653 3274990662885310464 o

EXECUTION víťazi

UMELECKÉ DIELO FACEBOOKU: FATRA by THIS IS LOCCO

,,Ocenili sme dlhodobú a koncepčnú art direction, ktorá stavia do popredia samotný produkt. Za každým vizuálom je cítiť mikropríbeh a dôraz autorov na detail.“ Michal Hornický z PS:Digital

ABSOLUT − SLOVENSKO ŽIJE VŠETKÝMI FARBAMI by TRIAD Advertising

,,Napriek tomu, že táto kampaň vyvolala v porote búrlivú diskusiu v kategórii Idea, kde cenu nedostala, ide o kampaň so špičkovým vizuálnym prevedením. Spracovanie dosahuje úroveň, ktorá by sa nestratila ani v medzinárodnom priestore. Aj vďaka dobre spracovaným všetkým nosičom nastavuje vysoko latku pre slovenský digitálny marketing.“ Martin Bajaník z PEKNE & DOBRE

TAJOMSTVO KÁVIČKÁRA by Zaraguza

,,Exekučne aj copywritersky do detailu prepracovaná kampaň. Oceňujeme, na slovenské pomery, výnimočnú a neokukanú art direction a originálne copy.“ Petra Števonková, Freelancer

NEPRESPITE MS JUNIOROV by Wiktor Leo Burnett

,,V tomto prípade našli tvorcovia peknú vizuálnu skratku, ktorá dobre fungovala v online aj of ine priestore. Zároveň bola dobre doplnená o prerobené uspávanky. Porota ocenila čistotu prevedenia a preto udelila cenu v kategórii Execution.“ Martin Bajaník z PEKNE & DOBRE

VŠETKO BUDE .ONLINE S WEBSUPPORTOM by TRIAD Advertising

,,Dobré, komplexné a kreatívne využitie online priestoru, ktoré je zároveň priamo samotným produktom.
Z pomerne suchopádnej a technickej záležitosti, ako sú domény a tvorba webov, sa vďaka nápadu a prácnemu vytváraniu obsahu podarilo pre ľudí vytvoriť niečo zaujímavé, vtipné a zároveň jednoduché.“ Petra Števonková, Freelancer

AKO SME ZDVOJNÁSOBILI MIERU KONVERZIE NA WEBE HYUNDAI by Basta digital

,,Porota ocenila technologické prevedenie webstránky, ktorá dokáže personalizovať zobrazovaný obsah pre konkrétneho užívateľa na základe jeho predchádzajúcej interakcie s kon gurátorom.
Takéto riešenia by sa v online mali objavovať ako štandard dynamickej komunikácie.“ Michal Hornický z PS:Digital

 

 

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.