Digital PIE 2020: Kto získal špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION?

adma
Martina Ditrichová 28 január 2021 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Digital PIE 2020: Kto získal špeciálne ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION?

DIGITAL MEDIA SOLUTION je špeciálne ocenenie, ktoré udeľuje združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia. O toto ocenenie v súťaži Digital PIE sa môžu uchádzať okrem mediálnych a digitálnych agentúr, aj samotné médiá, prevádzkovatelia internetových stránok, klienti – zadávatelia aj výskumné agentúry. V článku sa dozviete, kto získal v súťaži Digital PIE 2020 ocenenie DIGITAL MEDIA SOLUTION.

Cieľom tohto ocenenia je zviditeľnenie inovatívnych, hodnotných a úspešných digitálnych mediálnych riešení z oblasti slovenského digitálu. Tieto inovatívne riešenia môžu byť z oblasti slovenských digitálnych médií, ich tvorby, formátov, spôsobu nákupu/predaja formátov, mediálneho plánovania, spracovania a prezentácie dát, marketingu online médií. Ďalej môže ísť o inovatívne riešenia z oblasti mediálnych agentúr ako napríklad výskumy, forma nákupu, mediálne plánovanie, unikátne využitie nástrojov, technológií ako aj o zaujímavé online riešenia zadávateľov napríklad z oblasti aplikácií, digitalizácie služieb a produktov, využitia dát, technológií a iné.

Víťazi v kategórii DIGITAL MEDIA SOLUTION

,,V GroupM sme vyvinuli nástroj, ktorý nám prostredníctvom dát pomáha pri výbere influencerov – benchmarkovaním ich výkonu a hodnotovej spojitosti so značkou. Influence Power Index je prieskum, v ktorom 7500 respondentov hodnotilo 150 slovenských influencerov podľa 30 atribútov. Výsledky nám umožňujú vyrátať vhodnosť influencera pre ľubovoľnú značku. Voláme to IPI skóre.

IPI skóre je komplexné preváženie výsledkov, pričom hlavnými piliermi sú popularita a poznateľnosť influencera, spojitosť so značkou na základe relevantných atribútov a samozrejme schopnosť influencera ovplyvniť názor spotrebiteľa.”

Explikácia porotcu z IAB Slovakia:

Viliam Papšo, Omnicom Media Group / člen správnej rady IAB: ,,Cena bola udelená za nové a na SK trhu unikátne riešenie pri kategorizácii nového „mediatypu“ Influencer. Ohodnotený nástroj napomáha pri vyberaní affinitných Influencerov na základe briefu, resp. požadovaných výstupov. Takisto sa riešenie dá použiť pri širokom spektre zadaní.”

,,Ako najlepšie vyskúšať KIA zážitok je jasné, predsa na testovacej jazde. Tá je jedným z dôležitých cieľov marketingových aktivít spolu s posilnením predaja skladových vozidiel. Úlohu efektívne zvýšiť mieru tejto konverzie zveril klient do rúk agentúre Digiline, ktorá sa rozhodla v spolupráci s NetSuccess využiť reklamný systém INRES a jeho unikátny remarketingový SMART banner.

V porovnaní s jedným z tradične najefektívnejších performance kanálom Google Search sme dosiahli až o 245% vyššiu mieru konverzie, čím sa SMART banner stal bezkonkurenčne najkonverznejším kanálom celej kampane KIA. Doba strávená na stránke bola o 103% vyššia voči ostatným performance kanálom a miera dokončenia konfigurátora päťnásobok oproti dobre vyladenej kampani na Facebooku. Ako sme to dosiahli vďaka moderným inteligentným technológiám, sa dozviete vo videu.”

Explikácia porotcu z IAB Slovakia:

Viliam Papšo, Omnicom Media Group / člen správnej rady IAB: ,,Cena bola udelená v nadväznosti na jedinečnosť a technologickú náročnosť riešenia. Výrazným plusom oproti aktuálnym riešeniam na trhu a konkurenčným riešeniam je napojenie na CRM databázu klienta, ktorá aktuálne robí riešenie unikátnym na SK trhu.”

Máte zaujímavé mediálne digitálne riešenie?

Práce, ktoré môžu byť prihlásené do kategórie DIGITAL MEDIA SOLUTION, sú široko zadefinované, no všetky by mali súvisieť s mediálnym plánovaním na slovenskom trhu. Napríklad od prihlásenia inovatívneho reklamného formátu, novej technológie, média či nástroja,.. ktoré prispeli k lepším výsledkom v rámci mediálneho plánovania.

Využite poslednú možnosť prihlásiť svoju prácu do V. ročníka súťaže Digital PIE 2021 do konca tohto týždňa – 1. februára na tomto linku. Množstvo užitočných informácií k prihláške do jednotlivých kategórii nájdete na blogu adma.sk. Sledujte náš Facebook pre aktuálne informácie z diania Digital PIE.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu. ditrichovamartina.myportfolio.com