Víťazi Digital PIE v kategórii IDEA očami porotcov

Martina Ditrichová 5 máj 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / Digital pie / Víťazi Digital PIE v kategórii IDEA očami porotcov

Zaspomínajte spoločne s nami na súťaž pre digitálnych marketérov Digital PIE 2019. Každoročne s pomocou odbornej poroty vyhodnocujeme tvorbu slovenských digitálnych agentúr a vyzdvihujeme výnimočnú prácu v troch kategóriách – Performance, Idea a Execution.

53766672 1224504711032620 3215964055458021376 o

V dnešom článku vám prinášame víťazné kampane v kategórii Idea aj s vyjadreniami členov poroty, prečo sa rozhodli digitálny koláč udeliť práve im.

NEPRESPITE MS JUNIOROV – Wiktor Leo Burnett

,,Funkčnému nápadu − pospite si cez deň, aby ste vládali sledovať hokejové zápasy v noci, vymysleli výbornú vizuálnu exekúciu − unavené oči z kruhov na ihrisku. Čo viac, vizuálny princíp posunuli ďalej do rimejku uspávaniek. Na jednu stranu drobná kampaň, ale zároveň jedenm z top nápadov tohto ročníka.“ Juraj Pobjecký, Zaraguza

TVÁRE SLOBODY – TRIAD Advertising

,,Za posledné roky sa aj vďaka kampaniam k 17. novembru stala sloboda integrálnou súčasťou DNA značky O2. Vysoko nastavenú latku z rokov 2016 a 2017 sa agentúre opäť podarilo prekonať prácou Tváre slobody. Nápad poďakovať skutočným ľuďom, ktorí sa na obranu slobody postavili pred 29 rokmi jedinečným spôsobom sprostredkoval atmosféru a ideu Nežnej revolúcie. Slobodu, ktorá je aj dnes mimoriadne dôležitou témou.“ Peter Galko, Diorama

TO NEDÁM! – Istropolitana Ogilvy

,,Toto dám a rád. Páči sa mi jednoduchý pekný nápad, ktorý navyše podporuje dobrú vec. Pekne otočený význam „výzvu nedám, ale peniaze dám“, pekná práca s influencermi. Možno sa dalo ešte trošku viac vyťažiť z prítomnosti Veca priamo na mieste činu.“ Vlado Kurek,TRIAD Advertising

STORIES, KTORÉ NESMÚ ZMIZNÚŤ – Istropolitana Ogilvy

Snímka obrazovky 2019 05 05 o 11.42.46 Snímka obrazovky 2019 05 05 o 11.42.58 Snímka obrazovky 2019 05 05 o 11.43.09

,,Spoločenské vedomie o hrôzach 2. svetovej vojny postupne mizne. Agentúra ich nielen pripomenula, ale zároveň im našla miznúci mediálny formát Stories, ktorý bol v tom období relatívne nový. Idea funguje výborne.“ Juraj Pobjecký, Zaraguza

Ako ste si pravdepodobne všimli, v kategórii Idea dominovali kampane, ktoré sa dotýkali spoločenských tém a mali sociálny presah. V ADMA oceňujeme ak agentúry využívajú svoju kreativitu aj týmto smerom. Víťazom gratulujeme a  tešíme sa na ďalšie skvelé nápady, ktoré nás tento rok ešte len čakajú.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.