DAR ECONOMY bez prekvapení: Prvenstvo potvrdila mediálka DIGILINE
Skutočný súboj sa odohral na ďalších priečkach tohto rebríčka. Druhou ekonomicky najúspešnejšou agentúrou je ZARAGUZA, vo veľmi tesnom závese nasledujú agentúry Performics, THIS IS LOCCO a TRIAD.
Trojicou najúspešnejších agentúr mimo ADMA – teda rebríčka ECONOMY v rámci DIGITAL EXCELLENCE AWARDS sú Zenith, JANDL a Wavemaker. Tie obsadili prvé priečky tohto rebríčka s rozdielom „váhovej kategórie“.
Výsledky DAR i DEA budú zverejnené na Beforeparty online konferencie ALL ABOUT TikTok 23. novembra tohto roku v klube Bohéma Manifest.
Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE – tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA.
Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).