Case study: Zavolaj otca na futbal

Agentúra: Elite Solutions
Klient: Slovnaft

Ako prilákať pamätníkov aj mladých na obnovený Česko-slovenský Superpohár? Vyzvali sme novú generáciu fanúšikov, aby si aj s otcami pripomenuli zlaté časy čs. futbalu. A na pomoc sme si zavolali aj legendárneho Antonína Panenku.

Slovnaft po vyše dvadsiatich rokoch obnovil tradíciu Česko-Slovenského Superpohára – futbalového sviatku z čias Československa. Problém však bol, že futbal dnes už nie je najpopulárnejším diváckym športom a potenciálni fanúšikovia, ktorí si pohár pamätajú nie sú práve online pozitívni. A čo s tým, ak máme budget na online kampaň?

Uhrali sme to na vzťah otcov a synov. Zavolali sme si na pomoc legendu československého futbalu, Antonína Panenku, a pripravili kampaň zameranú na synov s jednoduchým posolstvom – „Zavolaj otca na futbal“. Kampaň prebiehala viacerými fázami, až kým SFZ nezrušil zápas – vlastne je len stále preložený na neurčito, kvôli bezpečnosti… Nevadí, kampaň doručila posolstvo jasne, aj bez finálového zápasu – Zavolať otca na futbal môžete kedykoľvek.