Case study: Vianočná výprava s O2 Extra výhodami

Agentúra: Elite Solutions
Klient: O2 Slovensko

Extra výhody prinášajú zákazníkom O2 vždy niečo navyše. A tak sme k jednému z najrušnejších spojov pripojili neobyčajný vozeň s vianočnou atmosférou, tulivakmi, kapustnicou a prvou stand up comedy vo vlaku. Cestujúci tak zažili naozaj niečo extra.

2 Extra výhody sú lojalitný program, ktorý prináša zákazníkom O2 vždy niečo navyše = špeciálne výhody a zľavy u partnerov ako napr. Shell, Möbelix, Union atď. Našou úlohou bolo vytvoriť netradičnú imidžovú kampaň, ktorá zvýši awareness tohto programu.

A tak sme vymysleli niečo naozaj extra. K jednému z najrušnejších spojov v predvianočnom období sme pripojili EXTRA vozeň. A nie len hocijaký. Prekvapených cestujúcich čakala krásna výzdoba a atmosféra Vianoc, pohodlné sedenie na tulivakoch, vianočný stánok s kapustnicou a punčom, rozprávky aj prvá stand-up comedy vo vlaku na spríjemnenie dlhej cesty domov na sviatky.

Z celej akcie sme spravili príjemné imidžové video s vianočným charakterom, ktoré len na Facebooku získalo viac ako 1500 pozitívnych reakcií a množstvo nadšených komentárov. Vo videu sme navyše odkomunikovali aj nového partnera Extra výhod – obľúbenú značku Tuli, ktorá zabezpečila tulivaky do nášho EXTRA vagóna a špeciálnu zľavu 30 % pre všetkých zákazníkov O2. Kampaň sme podporili aj natívnym článkom v magazíne Sóda a tematickou súťažou o tulivaky pod FB videom.