Case study: Tajomstvo pravého kávičkára

Agentúra: ZARAGUZA
Klient: BOP

Žijeme v dobe sociálnych bublín. Ľudia sa delia na tábory podľa toho, ako sa obliekajú, aký majú mobil alebo čo počúvajú. Preto sa Popradská rozhodla prestať ľudí deliť na takých a hentakých a rozhodla sa otvoriť tému tolerancie medzi ľuďmi.

Výzvou bolo omladiť tradičnú značku a zasiahnuť nielen mladú cieľovku, ale aj zlepšiť jej postoj k značke a motiváciu nakúpiť. Namiesto produktovej kampane, sme pripravili kampaň na aktuálnu spoločenskú tému, ktorá priamo súvisí s produktom.

“Nerieš kávu druhých a aj tvoja ti bude chutiť lepšie” sa stalo hlavným posolstvom. V exekúcii sa stal produkt metaforou témy tolerancie. Vďaka tomu bol produkt hlavným hrdinom a súvisel s témou veľmi čisto a prirodzene.

Kampaň pozostávala z hlavného videa a séria kratších exekúcií. Hlavné video získalo 33 497 interakcií a 4 464 zdieľaní. S mediálnym rozpočtom 15 000 eur sme dosiahli viac ako 2 000 000 videní všetkých videí. Nadpriemerné komunikačné výsledky podporili predaje, v medziročnom porovnaní sme v období kampane rástli rýchlejšie ako trh.

Kampaň s mediálnym budgetom 15 000 € získala jediné zlato v kategórii FMCG na Effie. Bodovala aj na kreatívnych súťažiach a získala strieborný klinec v kategórii Online Film a bronzový za Best Film Craft a v ročnom hodnotení Stratégii prvé miesto v kategórii Online video.

Tajomstvo praveho kavickara1

Tajomstvo praveho kavickara2

Tajomstvo praveho kavickara3

Tajomstvo praveho kavickara4

Tajomstvo praveho kavickara5