Case study: SEO Incon.sk

Agentúra: Visibility
Klient: Incon.sk

Ako krajšie a zrozumiteľnejšie odkomunikovať filozofiu a samotné produkty spoločnosti?

Incon od svojho vzniku vyrábal kvalitné okná, dvere aj príslušenstvo. Po čase sme však potrebovali všetky produkty a filozofiu spoločnosti odkomunikovať krajšie a zrozumiteľnejšie. Vytvorili sme preto nový dizajn webu a zároveň aj viaceré kľúčové podstránky, ktoré chýbali. Tým, že sme aj doplnili vhodný obsah a vylepšili rôzne SEO onpage atribúty, web sa postupne začal zdvíhať nahor aj vo výsledkoch vyhľadávania a návštevnosti. K SEO sme postupne pridali aj copywriting v podobe písania a publikácie článkov do blogu. Zároveň sme zabezpečili aj platenú návštevnosť pomocou Google Ads kampaní a správu sociálnych sietí pre zvýšenie povedomia a značky.

Ako Visibility pomohlo?

  • pre klienta sme vytvorili nový dizajn webu, ktorý bol lepší z pohľadu UX a takisto sme v rámci novej grafiky vytvorili aj nové podstránky – landing pages pre SEO, 
  • po integrácií novej grafiky sme nastavili všetky potrebné ciele a merania, vďaka čomu sme mohli lepšie odreportovať výsledky a merať dohodnuté aktivity,
  • úvodná analýza kľúčových slov nám pomohla vybrať tie správne kľúčové slová, na ktoré sme sa zamerali a celkovo vylepšiť obsah tak, aby sme pokryli jednotlivé frázy a zároveň sme mohli identifikovať chýbajúce landing pages,
  • na cieľové skupiny zákazníkov sme vytvorili tzv. Persóny. V rámci persón sme vytvárali obsah na blog tak, aby sme vždy zaujali konkrétnu cieľovú skupinu. Všetky články sme písali na základe redakčného kalendára tak, aby nám pomohli aj pre SEO (z pohľadu zamerania kľúčových slov), ale aj pre sociálne siete, kde sme merali dosah či interakciu,
  • web sme pravidelne dopĺňali a upravovali tak, aby sme vylepšili všetky SEO aspekty, ktoré mali aj čiastočne vplyv na postupne spustené Google Ads kampane,
  • od roku 2015 sme publikovali celkovo 96 článkov,
  • od roku 2015 sme vybudovali približne 512 podporných spätných odkazov.

Výsledky

  • Zásluha Visibility spočíva v dlhodobom a stabilnom raste organickej návštevnosti webu Incon, ktorá je rozložená nielen na organickú návštevnosť, ale aj platenú či návštevnosť zo sociálnych sietí.

Organická návštevnosť jún 2018 vs. jún 2019

incon graf 1.

Nárast používateľov: 51.85% (12,127 vs 7,986), Nárast relácií: 56.80% (11,257 vs 7,179)

Cieľom klienta bolo zvýšiť dopyt po produktoch a zvýšiť povedomie o značke. To sa nám postupne darí aj vďaka číslam nižšie. 

  • Hliníkové okná (390 vyhľadávaní za mesiac) – #2 na desktope a #1 na mobile
  • Plastové okná (1900 vyhľadávaní za mesiac) – #6 na desktope a #5 na mobile
  • Okná (480 vyhľadávaní za mesiac) – #5 na desktope a #6 na mobile
  • Plastové okná bratislava (320 vyhľadávaní za mesiac) – #1 na desktope a #1 na mobile