Case study: Marketingová stratégia, ktorá priniesla klientovi žltý dres

Agentúra: ui42
Klient: NAJ ŠPORT

V dnešnej dobe je pre úspech akéhokoľvek e-commerce projektu kľúčové mať kvalitný a spoľahlivý e-shop a efektívnu marketingovú stratégiu. My, v ui42, preto kladieme dôraz nielen na to, ale aj na celkovú použiteľnosť webu (UX).

Ako one-stop shop agentúra sme sa rozhodli využiť potenciál našich špecialistov v každej e-commerce sfére a posunúť marketingpoužívateľskú skúsenosť pre Najšport na nový level.

Nová marketingová stratégia pre Najšport zahŕňala správu platených kampaní na Google a sociálnych sieťach, správu porovnávačov, optimalizáciu pre vyhľadávače, mediálny nákup a stratégiu pre influencer marketing. Všetky tieto čiastkové úlohy sme riešili s dôrazom na zlepšenie používateľskej skúsenosti – UX (user experience).

Ako to celé prebiehalo sa dozviete vo videu.