Case study: Ako sme pravidelnou optimalizáciu prekročili ciele o viac ako 100% s obmedzeným budgetom

Agentúra: SCR Interactive
Klient: Dealdone

Aplikácia Dealdone je startup na vytváranie online dohôd v rôznych situáciách pomocou mobilnej aplikácie. Našou úlohou bolo klientovi priniesť 10 000 relevantných stiahnutí počas 3 mesačnej kampane na anglicky hovoriacich trhoch.

Aplikácia Dealdone je startup na vytváranie online dohôd v rôznych situáciách pomocou mobilnej aplikácie.

Našou úlohou bolo klientovi priniesť 10 000 relevantných stiahnutí počas 3 mesačnej kampane na anglicky hovoriacich trhoch. Po vypracovaní stratégie sme si v úvode prostredníctvom prieskumov prešli najvhodnejšie anglicky hovoriace trhy a na vybrané trhy sme spustili testovacie kampane. Po skončení testovacej kampane sme vybrali najvhodnejšie trhy, kde získame relevantné stiahnutia a podarí sa nám splniť klientov cieľ 10 000 stiahnutí s obmedzeným budgetom.

Po spustení sme kampaň pravidelne optimalizovali, prebiehalo kontinuálne A/B testovanie rôznych kreatív, testov, optimalizácia Landing page, Machine learning a mnoho iných potrebných akcii. Vďaka tomu sa nám podarilo splniť klientov cieľ 10 000 stiahnutí už v polovici kampane a celkovo sme mu priniesli viac ako 20 000 stiahnutí. To všetko s obmedzeným rozpočtom, ktorý na začiatku vyzeral, že úspech bude splniť klientov cieľ.

Vďaka strategicky odvážnym rozhodnutiam sa nám podarilo znížiť cenu za vykonanú konverziu o viac ako 75%. Viac sa dozviete vo videu.

1. FAZA post 1

1. FAZA post 2

1. FAZA post 3

1. FAZA post 4

2. FAZA post 1

2. FAZA post 2

2. FAZA post 3

3. FAZA