CANYON pracuje na hybride autobicykla

adma
Matúš Kollár 6 september 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / CANYON pracuje na hybride autobicykla
A tiež: Enyaq na electriq / IBM PC vs tehotenský test / 8 problémov reklamy / ADMA na Digital Rulezz 2020

Enyaq na electriq

Keď sme prvýkrát videli nový plne elektrický model Škoda Enyaq, napadlo nám, že si mladoboleslavská automobilka pomerne uletela a oproti bratskému VW ID.4 je masívna, vizuálne odvážnejšia, futuristickejšia a navyše si to všetko sa nebojí nechať zaplatiť. Maximálny dojazd cez 500 kilometrov (WLTP),  riešenia Simply Clever a kufor takmer 600 litrov robí z Enyaq klasickú škodovku, čo nemyslíme vôbec zle. Rasťo z Garáž TV pripravil hutné video, prípadne odporúčame prečítať slovenský Auto BILD. Sme zvedaví naživo!

Trochu z opačného spektra – Mercedes-Benz predstavil svoju víziu budúcnosti v sériovom vyhotovení – nová trieda S je všetkým, čím dnešný automobil vie byť, klasický stvárnením, nabitý technológiou pod povrchom.

IBM PC vs tehotenský test

Moderný tehotenský test s cenou okolo 5$ disponuje pri miniatúrnych rozmeroch približne rovnakým výkonom, aký malo IBM PC zo začiatku 80tych rokov. Bohužiaľ, čip tehotenského testu nie je programovateľný (DOOM si na ňom nezahráte), ale podľa tweetov od Foone ide o pomerne zložité zariadenie. Pomerne zložité na to, že vlastne naň máte len nacikať 🙂

CANYON pracuje na hybride autobicykla do mesta

Výrobca špičkových bicyklov Canyon predstavil koncept vozidla Future Mobility pre ekologickú mestskú prepravu jednotlivcov – je to hybrid medzi bicyklom a elektrickým autom, dojazdom 150 kilometrov a s maximálkou 60 kilometrov za hodinu, ale tiež elektronickým obmedzovačom pre bezpečnú jazdu cyklopruhoch.

8 problémov Facebook reklamy

Profíci z Basta digital na svojom blogu prehľad 8 potenciálne drahých chýb, s ktorými sa ich špecialisti najčastejšie stretávajú pri preberaní kampaní na Facebooku. Reč bude o širokých či naopak príliš úzkych cieľových skupinách, cez neefektívne míňanie peňazí až po nedostatočné testovanie a slabú inováciu.

ADMA na Digital Rulezz 2020

Skromnosť nadovšetko, ale prečo byť skromný, keď máte tak namakaný lineup ako desiaty ročník konferencie Digital Rulezz? Jedno z najväčších mien reklamy Les Binet ako hlavný spíker (vianočné reklamy John Lewis!) vystúpi spolu s najlepšie hodnotenými spíkrami posledných ročníkov, medzi ktorých patria napríklad Šlerka (Nadační fond nezávislé žurnalistiky), Woska (TRIAD), Pflanzer (Kantar), či Mlátilík (Zľavomat). My v ADMA si strihneme opäť pozíciu odborného garanta. Lístky sú už v predaji na tomto linku.

 

Páči sa vám rubrika #digitalnytyzden? Pozrite si ďalšie članky!

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, zároveň fanúšik inovácií a technologických noviniek. Pre ADMA píšem už viac ako osem rokov rubriku Digitálny Týždeň, ktorá aktuálne vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. Ako Head of Branding & PR je mojou hlavnou prácou príprava komunikácie pre značky združené pod Berlin Brands Group Slovensko, primárne však pre značku Klarstein. V súkromnom živote veľa cestujem a skladám - som totiž zbláznený do LEGO :)