
CANYON pracuje na hybride autobicykla
Enyaq na electriq
Keď sme prvýkrát videli nový plne elektrický model Škoda Enyaq, napadlo nám, že si mladoboleslavská automobilka pomerne uletela a oproti bratskému VW ID.4 je masívna, vizuálne odvážnejšia, futuristickejšia a navyše si to všetko sa nebojí nechať zaplatiť. Maximálny dojazd cez 500 kilometrov (WLTP), riešenia Simply Clever a kufor takmer 600 litrov robí z Enyaq klasickú škodovku, čo nemyslíme vôbec zle. Rasťo z Garáž TV pripravil hutné video, prípadne odporúčame prečítať slovenský Auto BILD. Sme zvedaví naživo!
Trochu z opačného spektra – Mercedes-Benz predstavil svoju víziu budúcnosti v sériovom vyhotovení – nová trieda S je všetkým, čím dnešný automobil vie byť, klasický stvárnením, nabitý technológiou pod povrchom.
IBM PC vs tehotenský test
Moderný tehotenský test s cenou okolo 5$ disponuje pri miniatúrnych rozmeroch približne rovnakým výkonom, aký malo IBM PC zo začiatku 80tych rokov. Bohužiaľ, čip tehotenského testu nie je programovateľný (DOOM si na ňom nezahráte), ale podľa tweetov od Foone ide o pomerne zložité zariadenie. Pomerne zložité na to, že vlastne naň máte len nacikať 🙂
CANYON pracuje na hybride autobicykla do mesta
Výrobca špičkových bicyklov Canyon predstavil koncept vozidla Future Mobility pre ekologickú mestskú prepravu jednotlivcov – je to hybrid medzi bicyklom a elektrickým autom, dojazdom 150 kilometrov a s maximálkou 60 kilometrov za hodinu, ale tiež elektronickým obmedzovačom pre bezpečnú jazdu cyklopruhoch.
8 problémov Facebook reklamy
Profíci z Basta digital na svojom blogu prehľad 8 potenciálne drahých chýb, s ktorými sa ich špecialisti najčastejšie stretávajú pri preberaní kampaní na Facebooku. Reč bude o širokých či naopak príliš úzkych cieľových skupinách, cez neefektívne míňanie peňazí až po nedostatočné testovanie a slabú inováciu.
ADMA na Digital Rulezz 2020
Skromnosť nadovšetko, ale prečo byť skromný, keď máte tak namakaný lineup ako desiaty ročník konferencie Digital Rulezz? Jedno z najväčších mien reklamy Les Binet ako hlavný spíker (vianočné reklamy John Lewis!) vystúpi spolu s najlepšie hodnotenými spíkrami posledných ročníkov, medzi ktorých patria napríklad Šlerka (Nadační fond nezávislé žurnalistiky), Woska (TRIAD), Pflanzer (Kantar), či Mlátilík (Zľavomat). My v ADMA si strihneme opäť pozíciu odborného garanta. Lístky sú už v predaji na tomto linku.