Bude nový prehliadač od Microsoftu prepadák?

adma
Matúš Kollár 7 jún 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / Bude nový prehliadač od Microsoftu prepadák?
A tiež: Z vysávačov a fénov na elektormobil / Sega ide (micro) bomby! / Influence marketing cez TikTok / ADMA online poradňa #3

Z vysávačov a fénov na elektormobil

Sen najbohatšieho Angličana o elektrickom rodinnom SUV sa rozplynul a hoci v projekte utopil stovky miliónov libier, nepovažuje ho za neúspešný. Pred niekoľkými dňami vynálezca Sir James Dyson vypustil do sveta viacero informácii a fotografii pripravovaného vozidla a za nás musíme povedať – škoda, že sa ho nedočkáme! Síce nešlo o produkčnú verziu, ale jeho design mal správny pomer moderného a klasického na oslovenie masy.

Sega ide (micro) bomby!

Legendárny výrobca herných konzol a hier – ktorý síce zaspal dobu a tak veľmi sa upol na retro, až sa stal znova cool – vydáva prenosný Game Gear Micro. A v tomto prípade micro nie je len marketingovým ťah, pretože novinka je až o 92% menšia ako originál! Ako bonus však dostanete zväčšovacie sklo, takže oči si pri hraní nepokazíte. Za 50 dolárov sú na Game Gear Micro predinštalované práve štyri hry a ak chcete ďalšie, musíte si kúpiť ďalšie, tentokrát v inom farebnom prevedení. Kto by to len povedal, že od Japoncov máme čakať niečo šialené 😉

Bude nový prehliadač od Microsoftu peklo?

Jednoduchá odpoveď – vôbec to tak nevyzerá! Microsoft bombasticky ohlásil, že „je čas očakávať viac“, hlavne pokiaľ ide o výkon, ochranu osobných údajov a produktivitu. Nový update Edge Chromium podľa prvých reakcii plní do bodky všetko, čo sľubuje. Dokonca v počte stiahnutí prekonal už začiatkom apríla Firefox a doťahuje sa stále viac a viac na Chrome. Skúste na chvíľu zavrieť svoj obľúbený Chrome, Firefox, Operu, či jablčkárske Safari a  dajte MS Edge šancu! Prekvapí vás.

Influence marketing cez TikTok

Inšpirácie nie je nikdy dosť a Blog by Elite je jej skvelým zdrojom. Tentokrát si zobrali do hľadáčiku influence marketing na TikToku, kde značky môžu hľadať prevažne mladú cieľovú skupinu.

ADMA online poradňa #3

V poradí treťom pokračovaní ADMA online poradne bola témou platená komunikácia a teda Facebook, Instagram, Google Search a Display Network. Prečítajte si krátke zhrnutie toho najhlavnejšieho v tomto článku. Vidíme sa cez Google Meets znova o týždeň, linky na konkrétne semináre nájdete na našom Facebooku.

 

Páči sa vám rubrika #digitalnytyzden? Pozrite si ďalšie članky!

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, zároveň fanúšik inovácií a technologických noviniek. Pre ADMA píšem už viac ako osem rokov rubriku Digitálny Týždeň, ktorá aktuálne vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. Ako Head of Branding & PR je mojou hlavnou prácou príprava komunikácie pre značky združené pod Berlin Brands Group Slovensko, primárne však pre značku Klarstein. V súkromnom živote veľa cestujem a skladám - som totiž zbláznený do LEGO :)