Blíži sa deadline prihlasovania prác do súťaže Digital PIE

digital pie
Martina Ditrichová 30 január 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / Digital pie / Blíži sa deadline prihlasovania prác do súťaže Digital PIE

Prípravy na tretí ročník súťaže Digital PIE vrcholia a digitálni marketéri majú poslednú možnosť prihlásiť svoje projekty. Registrácia sa uzatvára už o pár dní – 1. februára 2019. Využite poslednú príležitosť a zmerajte svoje sily v 3 kategóriách – Performance, Idea a Execution. Digital PIE dáva marketérom šancu zviditeľniť sa, nazbierať množstvo nových kontaktov, inšpirácie a v neposlednom rade odkrojiť si kus koláča Digital PIE.

DigitalPie static 1500x900px 1

Súťaž je pod záštitou Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a v spolupráci s organizátorom RULEZZ konferencií TheMarketers.biz. Aj v tomto roku je partnerom združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie pre slovenské média.

Cieľom Digital PIE je komplexne ohodnotiť najlepšie slovenské projekty v oblasti digitálneho marketingu za uplynulý rok. Prostredníctvom odbornej poroty budú projekty súťažiť v troch kategóriách: Performance – výkon kampane, Idea – originalita nápadu, Execution – celkové spracovanie. Viac o jednotlivých kategoriách a ako ich vnímajú tohtoroční členovia kmeňovej poroty si môžete prečítať v predchádzajúcom článku.

Práce môžu súťažiť v jednej alebo aj všetkých kategóriách súčasne. O víťazných projektoch sa bude rozhodovať dvojfázovo, čím sa zaistí čo najväčšia transparentnosť hodnotenia. Úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác spraví “Špecializovaná porota”. “Kmeňová porota” bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Je zložená z odborníkov z rôznych oblastí digitálneho marketingu.

28516050 964169417066152 4776362593983437235 o

Slávnostný galavečer a vyhlásenie víťazov Digital PIE sa uskutoční 8. marca v Divadle POH v Bratislave.

Účasť v súťaži môže byť skvelou príležitosťou ukázať sa na trhu digitálneho marketingu. Podrobnejšie informácie o podmienkach súťaže nájdete na webe súťaže. Svoje projekty do súťaže môžu záujemci prihlásiť do 1.februára (piatok) TU.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.