Amazon prekvapil, ale (ne)zaujal

adma
Matúš Kollár 27 september 2020 0 komentárov
Úvod / Blog / #digitalnytyzden / Amazon prekvapil, ale (ne)zaujal
A tiež: Stories aka TikTok aka... Shorts? / Bethesda ide do Redmondu / Digitálna osobnosť b.b / ADMA Academy I. edícia #4

Stories aka TikTok aka… Shorts?

Dobrý umelec sa inšpiruje, skvelý ukradne… či ako znie ten výrok. YouTube spúšťa vlastný krátky formát videí, ktorý nazval Shorts. Táto správa bude rovnako short, pretože ak ste v živote pridali aspoň jedno video do Instagram či Facebook storky, prípadne na TikTok, tak viete, o čom je reč.

Bethesda ide do Redmondu

Microsoft úplne neočakávane kúpil ZeniMax Media, materskú spoločnosť Bethesda Softworks za 7,5 miliardy dolárov. Správa, ktorá prekvapila hráčsky svet a je zároveň jednou z najväčších akvizícií roka 2020 prichádza v kľúčovom čase uvedenia nového X-Box Series X. Ten zatiaľ ešte nedostal „real next-gen“ hru, ktorá by z neho vytiahla maximum, ale prvé recenzie sú v duchu „I already never want to see my Xbox One X ever again.“ Aký je však skutočný dôvod, pre ktorý došlo k pohlteniu Bethesdy? A čo na to SONY?

Amazon prekvapil, ale (ne)zaujal

Na predstavovačke od Amazonu sme videli v poradí už štvrtú generáciu inteligentných reproduktorov Echo Dot, výkonných routerov eero 6 a Pro 6. Najväčším prekvapením však bolo ohlásenie vlastnej služby na streaming hier Luna spolu s ovládačom vlastného designu, čím Amazon úplne bez ostychu vyštartoval po Google Stadia. Na tento súboj sme next-gen konzol a streamingu sme fakt zvedaví!

Ak ste však okrem obsahu zaťažený tiež na formu a ulietavate si na eventoch od Apple či Google, tak prezentáciu Amazonu ani nepozerajte – je to ne-u-ve-ri-teľ-ná nuda 😊

Digitálna osobnosť b.b

Fenoménom dneška je byť online, no doba dala vzniknúť dokonca plne digitálnym osobnostiam a prvým pokusom u nás je bejby.blue, ktorá si strihla s DALYBom dooosť solídny track. Celé to je inak skvelá kampaň na Tatra Academy od našich THIS IS LOCCO, ale apriek tomu – nezačínate cítiť, že stárnete? 😊

ADMA Academy I. edícia #4

Už v polovici októbra spúšťame v poradí štvrtú sériu kurzov pre začínajúcich (online) marketérov ADMA digital marketing academy I.  Tentokrát ju budete vedieť prvýkrát absolvovať v bezpečí domova, pretože výučba bude prebiehať online. A okrem toho sme znížili cenu!

Ak chcete získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z oblasti digitálneho marketingu priamo od odborníkov z našich členských agentúr, lepší formát jednoducho neexistuje. Registrujte sa na ADMAacademy.sk a ak ste nerozhodní, nechajte sa presvedčiť názormi našich absolventov.

 

Páči sa vám rubrika #digitalnytyzden? Pozrite si ďalšie članky!

Autor článku
Matúš Kollár
Som nadšený marketér, zároveň fanúšik inovácií a technologických noviniek. Pre ADMA píšem už viac ako osem rokov rubriku Digitálny Týždeň, ktorá aktuálne vychádza každú nedeľu na webe ADMA.sk. Ako Head of Branding & PR je mojou hlavnou prácou príprava komunikácie pre značky združené pod Berlin Brands Group Slovensko, primárne však pre značku Klarstein. V súkromnom živote veľa cestujem a skladám - som totiž zbláznený do LEGO :)