Ako získať titul DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA? THIS IS LOCCO: „Výborný produkt, skvelý tím a silní partneri“
Agentúra THIS IS LOCCO získala prestížnu trofej D-éčka a titul DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA trikrát po sebe v rokoch 2021 – 2023. Aký je jej recept na úspešnú digitálnu marketingovú agentúru sme sa pred jesennou časťou DAR 2024 opýtali jej šéfa Rasťa Bahurinského.
Unikátnosťou rebríčka DAR, pozostávajúcich z 5 hodnotiacich kritérií (PERFORMANCE, IDEA, EXECUTION, ECONOMY, AWARENESS) je komplexnosť hodnotenia digitálnych marketingových agentúr. Za dlhodobým úspechom LOCCA možno nájsť práve skutočnosť, že táto agentúra dlhodobo absolútne dominuje v kreativite a dokázala obsadiť 1. miesto rebríčkov IDEAS dokonca trikrát po sebe v ročníkoch 2023 – 2021. „Idea je základom každého kreatívneho výstupu. Je to základný kameň konceptov. Preto túto kategóriu interne vnímame ako kráľovskú a sme veľmi radi, že dokážeme dlhodobo potvrdzovať, že digitálnu Ideu máme stále ako súčasť nášho DNA. Venujeme sa už aj veľkému množstvu “nedigitálnych“ projektov, ale stále potvrdzujeme, že sme v digitále doma,“ popisuje vnímanie kreativity v THIS IS LOCCO Rasťo Bahurinský, CEO agentúry.
Čo stojí za receptom na túto komplexnosť?
Komplexnosť THIS IS LOCCO sa ukazuje aj na výsledkoch v ďalších hodnotiacich parametroch. Pravidelne obsadzuje prvé a druhé priečky rebríčkov EXECUTION a PERFORMANCE, v ECONOMY, AWARENESS patrí do TOP 5 najlepších slovenských agentúr. „Výborný produkt je v našom prípade naša práca. Skvelý tím tvoríme spolu s našimi klientami. A dôležité je mať aj silných partnerov ako mediálne, produkčné, PR agentúry, influencerov atď. A ako bonus pridávam nadšenie a drive. Ak toto všetko máte, viete každý rok útočiť na popredné miesta v rebríčkoch DAR,“ vysvetľuje recept na úspech najoceňovanejšej digitálnej marketingovej agentúry na Slovensku Rasťo Bahurinský.
A ako THIS IS LOCCO vníma systém rebríčkov DIGITÁLNEJ AGENTÚRY ROKA?
„Digitál je dnes vo veľkej časti komunikácií hlavným kanálom. Jeho dôležitosť a veľkosť rastie každým rokom, čo vidíme aj úplne jasne na počte prihlášok na Digital PIE. Zároveň je rozsah digitálu veľmi široký. Zasahuje do kreatívnej časti, mediálnej, výkonnostnej, UX atď. Rebríček DAR ako jediný zohľadňuje všetky časti digitálu a preto je určite dôležitý. Zároveň majú digitálne agentúry rôznej špecializácie možnosť dať o sebe vedieť, ukázať sa aj vďaka tomuto rebríčku,“ uzatvára Rasťo Bahurinský.
Zažite slávnostné vyhlásenie výsledkov DIGITÁLNEJ AGENTÚRY ROKA 2024 20. novembra 2024 na afterparty najväčšej marketingovej konferencie MARKETING RULEZZ 2024.