ADMA digital marketing academy: Máme posledných 5 voľných miest

Martina Ditrichová 24 september 2019 0 komentárov
Úvod / Blog / ADMA digital marketing academy / ADMA digital marketing academy: Máme posledných 5 voľných miest

Čoskoro už po tretí raz spúšťame ADMA digital marketing academy v priestoroch našej členskej agentúry Visibility v Starom meste. Opäť sa tešíme veľkému záujmu zo strany uchádzačov, preto by sme vás radi upozornili, že nám v akadémii zostalo posledných 5 miest. Ak máte záujem 3. októbra nastúpiť na kurz digitálneho marketingu a získať titul Master of digital marketing garantovaný našou asociáciou, mali by ste sa poponáhľať s prihláškou.

1200x628

Počas 9 týždňov získate ucelený prehľad v oblasti online marketingu od tých najkompetentnejších z našich členských agentúr. V krátkosti si predstavíme mentorov jednotlivých blokov ADMA academy.

Stratégia digitálnej komunikácie – Peter Šebo, PS:Digital

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR. Je autorom a spoluautorom mnohých konferencií na Slovensku ako aj najväčšej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ.

Kreatívna tvorba – Michal Pastier, Zaraguza

Michal je spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza na Slovensku a Čechách, a taktiež v prvej slovenskej naming agentúre GoBigname. Michal bol v roku 2016 zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Financial Times a Google. Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30 pod 30.

Content Marketing – Juraj Sasko, Visibility

Juraj V roku 2009 spoluzaložil digitálnu agentúru VISIBILITY, v priestoroch ktorej sa koná aj naša akadémia. VISIBILITY je zakladajúcim členom ADMA, kde Juraj pôsobí na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho je externý lektor Google na Slovensku a v Českej Republike, národný prezident neziskovej organizácie JCI pre Slovensko za rok 2015 a člen združenia Mladých podnikateľov Slovenska.

Sociálne médiá – Marek Didák, Hype

Marek je kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype. Začínal ako social media marketér a neskôr pôsobil ako konzultant pre malé a stredné firmy. Ulietava si na najnovších digitálnych trendoch, čo sa odráža aj v pravidelnej relácii #DigiNews, kde zhŕňa najpodstatnejšie novinky, ktoré sa udiali za posledný mesiac na internete.

Sociálne média – Lívia Brtáňová, Hype

Lívia sa médiám a reklame venuje od roku 2011. Po založení a vedení hudobného online magazínu ju RTVS vybrala medzi porotcov Radio Head Awards. Z médií postupne prešla do sveta reklamy, kde využíva predovšetkým znalosti z psychológie masovej komunikácie a práce s publikom. Hrá sa so slovami a značkami od stratégie až po kreatívu.

Web & Aplikácie – Miroslav Murgaš, Core4

Miro stál pri zrode prvej slovenskej digitálnej agentúry – CORE 4, kde je spolumajiteľ a dodnes pôsobí ako CEO a CTO. V priebehu kariéry pomáhal významným značkám (Allianz-Slovenská poisťovňa, Globtel/Orange Slovensko, VÚB) pri ich prvých krokoch v online prostredí. Zažil prvé obchody na našom online mediálnom trhu a niektoré z jeho riešení reklamných formátov “otravovali” život celej generácii slovenských používateľov.

Médiá a plánovanie – Jiří Korpa-Ondo, Digiline

Jiří začínal v online marketingu ako media planner v agentúre Digitask, kde neskôr pôsobil na pozícii media director. Aktuálne pôsobí na pozícii mediálneho stratéga v najväčšej online mediálnej agentúre na Slovensku Digiline a špecializuje sa na tendre, nových klientov a nastavenie kľúčových stratégií pre klientov ako Orange, VÚB, Hyundai a Hornbach.

Výkonnostný marketing – Andrej Salner, Basta digital

Andrej Salner je jedným zo zakladateľov agentúry Basta digital a pôsobí ako senior konzultant pri tvorbe výkonnostných marketingových stratégií pre klientov. Má 15 rokov skúseností s digitálnym marketingom a optimalizáciou webových projektov pre vyhľadávače. Je členom boardu stredoeurópskej aliancie výkonnostných agentúr Bluealliance. Pre rok 2019 je jedným zo slovenských certifikovaných Google Partners trénerov (pre oblasť digital sales).

Analytika – Vladimír Cintula, Riesenia.com

Vlado pracuje v spoločnosti RIESENIA.com už viac ako 10 rokov. Predstavuje kombináciu dlhoročných skúseností s digitálnym výkonnostným marketingom a technologického vzdelania. Je jedným z rešpektovaných odborníkov na automatizáciu a personalizáciu výkonnostných kampaní medzi odbornou komunitou na Slovensku aj v Čechách.

Workshop digitálneho marketingu – Martin Woska, TRIAD Advertising

Martin je kreatívny a strategický riaditeľ a spolumajiteľ agentúry TRIAD Advertising, jednej z najinovatívnejších reklamných agentúr na Slovensku a v Čechách. Taktiež je prezidentom klubu najoceňovanejších kreatívcov Slovenska, ADC. Je držiteľom vyše 50-tich domácich aj zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu. Miluje synergiu medzi stratégiou a kreatívou a napriek všetkému dosiahnutému vie, že nič nevie.

61848585 2256472111099631 5823185117400530944 o

V akadémii vás privíta Peťo Šebo svojím blokom o stratégii digitálnej komunikácie už 3. októbra. Neváhajte pridlho a obsaďte jedno z posledných 5 miest v ADMA digital marketing academy. Prihlásiť sa do akadémie môžete do konca septembra.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.