Office Manažér/ka

Úvod / Office Manažér/ka

Hľadáme posilu na pozíciu office manažérka/manažér. Ide o part time (polovičný úväzok) pozíciu s flexibilným rozložením času (napr. jeden týždeň doobeda, ďalší týždeň poobede). Práca je vhodná aj pre rodičov po materskej.

 

Ideálna uchádzačka / ideálny uchádzač má:

  • Administratívne zručnosti (práca s počítačom, tabuľkami, účtovným systémom)
  • Organizačné zručnosti (nebáť sa zdvihnúť telefón a vybaviť, čo treba)
  • Zmysel pre poriadok a starostlivosť (ochota potešiť kolegov či klientov prípravou džbánov s vodou, schopnosť spríjemniť pracovné prostredie ostatným)

Pracovná náplň uchádzačky / uchádzača bude:

  • vybavovanie firemnej pošty a administratívnych záležitostí (zakladanie zmlúv, vybavovanie na úradoch a pod.)
  • nahadzovanie údajov a dokladov do účtovného systému
  • príprava podkladov pre mzdy a cestovné príkazy
  • starostlivosť o kávovar a umývačku riadu
  • príprava občerstvenia pre kolegov a klientov (džbány s vodou, káva, čaj)
  • dohľad na upratovaciu službu
  • vybavovanie nákupov do firmy (káva, kancelárske potreby, potraviny)
  • organizácia firemných podujatí (klientske udalosti, tím buildingy)

Pozíciu office manažérka / manažér plánujeme obsadiť k 1.9.2018. Výber plánujeme ukončiť 30.7.2018.

Viac informácií nájdeš priamo na webe Basta digital 🙂