Leví králi Cannes alebo najkreatívnejšie reklamy

DigiTips
Martina Ditrichová 21 jún 2018 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Leví králi Cannes alebo najkreatívnejšie reklamy

Nikto dnes nemá čas venovať pozornosť reklamám. Kampane už dávno nie sú iba o prezentácii značky či produktu. Musia byť zaujímavé, relevantné a pútavé, inak im uponáhľaný užívateľ nevenuje ani štipku pozornosti.

Value vs. volume

Áno, možeme platiť horibilné čiastky a posielať aj nezaujímavú reklamu na všetky strany, no to, že sme publikum nezaujali sa tvrdo ukáže na číslach prakticky okamžite. Keď však ľuďom na sociálnych sieťach predostrieme vtipný alebo zaujímavý, trefný či pútavý, jedinečný a kreatívny obsah, odmenia sa likami, komentármi a zdieľaniami, čím sa nám z obsahu stáva virál a reklama sa šíri sama od seba bez potreby boostu. 

Predstavíme vám 10 reklám ocenených za svoju kreativitu na poslednom ročníku Cannes Lions, najväčšom festivale a súťaži v kreativite a digitálnom marketingu. Aj keď sa kreativita meria pomerne ťažko, sami uvidíte, že tu sa na kvalite kreatívne spracovaného obsahu zhodneme.

Leo Burnett pre Rbnb – Van Gogh’s Bedroom

INGO Stockholm pre Swedish Tourist Associasion – The Swedish Number

BBDO India pre Ariel –  #ShareTheLoad

 

Buzzman, Paris pre Elle – Je ne Supporte pas Les Bleus

 

TBWA\RAAD, Dubai, UAE pre Nissan – Camel Power

TBWA\NEBOKO pre McDonald’s – King’s Day

 

Leo Burnett Chicago pre Samsung – Ostrich

 

ColensoBBDO pre Pedigree – Scared

 

Adam & Eve/DDB pre Volkswagen – Alien

 

Ogilvy & Mather, Johannesburg pre Cadbury – Pre- Joy

 

Ktorá sa vám páčila najviac? Budeme radi, keď nám vaše postrehy napíšete do komentára.:)

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.