Konferencia MARKETING LIVE 2015 – vychytávky a rady od tých najskúsenejších.

Zaujímavosti
Redakcia ADMA 24 marec 2015 0 komentárov
Úvod / Blog / Realizované projekty / Konferencia MARKETING LIVE 2015 – vychytávky a rady od tých najskúsenejších.

 

My v ADMA vieme ako správne marketingovo komunikovať, preto sme partnermi konferencie MARKETING LIVE 2015, ktorá sa koná už 22. apríla v Bratislave!

 

Program konferencie je pestrý a nabitý informáciami. Zaujímavosťou 12. ročníka Marketing Live je možnosť namixovať si svoj program na mieru. Doobeda sa pozvaní rečníci budú venovať veľkej téme „strategický marketing“ a poobedňajšia časť programu sa rozdelí tematicky do 3 konferenčných sál. Účastník konferencie bude mať možnosť dozvedieť sa viac o komunikačných stratégiách, personalizovanom a personálnom marketingu, či SEO a content marketingu.

 

Na konferenciu prijalo pozvanie niekoľko významných marketérov

 

Patria medzi nich talentovaný a mnohokrát ocenený Ivan Kasaj z Provocation bureau, zakladateľ Bratislavského maratónu a Nočného behu Bratislavou Peter Pukalovič zastupujúci Be Cool, generálny riaditeľ Panta Rhei Peter Kočalka a content marketing expert Eduard Radimák z Content Marketing Hubu, či Michal Kyselica, mentor výkonného životného štýlu a zakladateľ portálu POSILKA.TV, ktorý má bohaté skúsenosti s videomarketingom, 

Viac o monetizácii ako biznis stratégii speňažovania online projektov prezradí Pavol Kubán pod hlavičkou SCR Interactive a svoje know-how z oblasti SEO odovzdá aj Marek Šulík z VISIBILITY. Obaja spíkri sú z členských agentúr ADMA.

O skúsenostiach s efektívnymi a neefektívnymi kampaňami na konkrétneho zákazníka bude sa podelí Silvia Wenderlová z Klenoty Aurum, o úspešných case studies Kofila a COOP Jednota a ako efektívne využiť online marketing pre retail sa účastníci dozvedia v prednáške Pavla Urbana zo spoločnosti PRIA SYSTEM, iný pohľad na svet a ako je možné živiť sa blogovaním o svojich zážitkoch prinesie prednáška Alexandry Kováčovej, funtraveler blogerky a dobré správy pre všetkých marketérov na tému „osobný branding“ prinesie vo svojej prednáške Lukáš Bakoš z Maxman Consultants.

Program konferencie osvieži panelová diskusia, ktorá sa zameria na segmentáciu, diferencovaný a nediferencovaný marketing, analýzu životného cyklu, na konečného spotrebiteľa a jeho nákupné rozhodovanie.

Viac informácií o programe, ďalších prednášajúcich a možnostiach registrácie si môžete pozrieť na tomto odkaze. Nájdete tu taj mená už registrovaných účastníkov konferencie.

 

Autor článku
Redakcia ADMA
Redakcia ADMA