Facebook pochoval Explore Feed

DigiNews
Martina Ditrichová 16 máj 2018 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Facebook pochoval Explore Feed
Prieskumník alebo “Explore Feed” posledný štvrťrok strpčoval prácu online marketérov na Facebooku. Zámerom tohto neúspešného testu bolo vyhovieť užívateľom sociálnych sietí, ktorí sa dožadovali vidieť na svojej stene viac príspevkov od svojich priateľov ako od podnikateľov a marketérov. Po aplikácii funkcionality Explore Feed v 6 krajinách však zistili, že úplne odseparovať biznis posty nebolo najšťastnejšie riešenie. Na základe spätnej väzby užívateľov pred pár dňami Prieskumník zrušili, všetky posty máme opäť pohromade a digitálni marketéri majú Vianoce, čo sa dosahu a interakcií týka.

Užívatelia dali najavo nespokojnosť s dvoma samostatnými kanálmi. Aj keď uprednosťňujú sociálne interakcie a v prvom rade im ide o spájanie sa so známymi, komerčné posty im vo svojich novinkách chýbali. Ďalšou vecou bolo, ako Facebook ohlásil test novej funkcionality. Facebook na Srí Lanke, v Guatemale, Bolívii, Kambodži, Srbsku a na Slovensku sa zmenil prakticky zo dňa na deň.

„Skúšame veľa nápadov – niektoré dopadnú dobre a spustíme ich, iné nefungujú a zbavujeme sa ich. Dnes sa zbavujeme niečoho, čo nefungovalo: testu Explore Feedu,“ zverejnil viceprezident Facebooku Adam Mosser svojom na Twitteri.

Test im pomohol zhodnotiť priania userov a zmeny zapracujú priamo v našom “News Feede”, kde síce budú aj posty od firiem, značiek či médií, no v menšom množstve ako tomu bol pred zavedením Prieskumníka. „Myslíme si, že nedávne zmeny vykonané na News Feede, ktoré kladú väčší dôraz na zmysluplné sociálne interakcie, sú lepšou odpoveďou na spätnú väzbu, ktorú sme od ľudí dostali v zmysle, že chcú vidieť viac od priateľov a rodiny,“ avizoval Facebook na svojom blogu.

Všetci online marketéri sa teraz môžu tešiť zo zelených čísel v organickom dosahu fanúšikov. Želáme vám krásny víkend plný oddychu a v budúcom týždni celú kopu interakcií!

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.