Čo spája tieto jedinečné kreatívne reklamné kampane?

DigiTips
Martina Ditrichová 27 júl 2018 0 komentárov
Úvod / Blog / Články / Čo spája tieto jedinečné kreatívne reklamné kampane?

Na prezentácii Mindscapes na konferencii Cannes Lions Yonathan Dominitz, tréner a vedúci projektov na podporu kreativity v oblasti marketingu a digitálnych médií, ukázal 6 originálnych case studies víťazov cien Grand Prix v Cannes za kreativitu. Aj napriek tomu, že každý nápad je jedinečný a originálny, spája ich niekoľko spoločných prvkov – myšlienkových šablón. Uhádnete, ktoré to sú? 

1.The freshest fresh orange juice

2. Pay per laugh

3. Slow down GPS

4. PINlist

5. Social Swipe

6. VIP Fridge Magnet

 

Našli ste medzi jednotlivými case studies spoločné črty? Najviac rezonujúce sú medzi prvou a druhou trojicou. Skúste porozmýšľať a napíšte nám vaše dohady do komentárov. V článku na budúci týždeň zistíte, čo majú tieto kampane ocenené za jedinečnosť a originalitu spoločné.

Autor článku
Martina Ditrichová
Venujem sa písaniu blogov a článkov a správe sociálnych sietí ako freelancer. Rada tvorím a sledujem pútavé marketingové kampane s pridanou hodnotou, ktoré zarezonujú a vyvolajú emóciu.