Digiline

Úvod / Členovia ADMA / Digiline
Digiline, Váš partner pre digitálny svet médií

Digiline vznikol ako dcérska spoločnosť dvoch lídrov v prostredí mediálneho nákupu – spoločnosti Unimedia, dlhodobej jednotky na poli mediálneho nákupu a CORE 4, najväčšej online agentúry a mediálky v online prostredí.

DIGILINE sa už od svojho vzniku snaží byť jednotkou na trhu vo všetkých oblastiach, ktoré svojimi činnosťami pokrýva, či už ide o stratégiu, plánovanie alebo o nákup médií v online priestore.

Náš tím je najväčší na Slovensku, a keďže od začiatku čerpá z bohatých skúseností svojich materských spoločností, môže klientom ponúknuť skutočne nadštandardné služby v kvalite, s akou nedokáže súperiť žiadna iná agentúra z brandže. Pri svojej práci kladieme dôraz na potreby klienta a na úzku spoluprácu s médiami a s inými subjektmi online trhu. Naším cieľom je využívať nové efektívne prístupy a technológie v mediálnom online prostredí.

Naše služby
Monitoring trhu a mediálna analýza
Tvorba mediálnych stratégií a mediálne plánovanie
Nákup médií
Výkonnostný marketing
Konzultácie a školenia

Odoberáme všetky dostupné dáta na slovenskom trhu a spracovávame ich na získanie argumentov pre správne rozhodnutia.

Naše strategické oddelenie pracuje s dátami a analýzami tak, aby dokázalo priniesť nové pohľady na online komunikáciu značiek. O prípravu mediálnych plánov sa u nás stará skúsený tím accountov, media plannerov a performance špecialistov. Vaše kampane dokážme nakúpiť kdekoľvek, kde je to pre dobré fungovanie potrebné – od displejovej a video reklamy na slovenských médiách, cez sociálne siete, natívnu reklamu až po siete výkonnostného marketingu.

Vďaka veľkosti našich nakupovaných objemov a dlhoročného pôsobenia na slovenskom mediálnom trhu našim klientom ponúkame najlepšie podmienky na nákup online mediálneho priestoru.

Klienti
Tomáš Gregor
CEO

Tomáš je profesionálne online viac ako 12 rokov.

Skúsenosti zbieral ako eCommunication manager vo VÚB banke, country manager vo výskumnej agentúre Gemius, ale aj programovaním alebo zastupovaním služby americkej spoločnosti Finch pre automatizáciu AdWords. Pozíciu CEO chápe ako zodpovednosť vytvárať najlepšie podmienky na rast zamestnancov a s tým spojenú kvalitu služieb Digiline.

Ivan Črep
Media director

Od vzniku agentúry sa venuje media buyingu a vzťahom s dodávateľmi.

Bol členom Správnej rady IAB Slovakia, organizácie, ktorá zastrešuje komunikačno-mediálne podnikanie v prostredí internetu.

Jiří Korpa Ondo
Media strategist

Jiří začínal v online marketingu ako media planner v agentúre Digitask, kde neskôr pôsobil na pozícii media directora.

Pracoval pre globálnych aj lokálnych klientov ako Samsung, Heineken, Microsoft, Poštová Banka, ZOOT.