Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Kampaň z dielne TRIAD-u na shortliste PRWeek Global Awards

Marketingová agentúra TRIAD sa so svojou kampaňou Sloboda nie je samozrejmosť dostala až na shortlist prestížeho časopisu PRWeek – ako jediná kampaň zo Slovenska aj Českej republiky. Ocenenie udeľuje britské médium v rozličných kategoriách, kde posudzuje nielen kreativitu, ale aj dosah.

Kampaň „Sloboda nie je samozrejmosť“ získala shortlist v kategórií CSR (Corporate Social Responsibility). 15. mája na slávnostnom vyhlásení výsledkov PRWeek Global Awards v Londýne sa dozvieme, či jedinečná kampaň získa aj samotné ocenenie. Reklamu so silným spoločenským dopadom má na svedomí naša členská agentúra TRIAD v spolupráci s PR agentúrami Seesame a FleishmanHillard.

Zákazníci, ktorí chceli na výročie 17. novembra 2017 navštíviť webovú stránku, boli automaticky presmerovaní na špeciálnu microsite, kde sa dozvedeli o význame tohto sviatku, a prečo je pre nás aj v dnešnej dobe tak dôležitý. Slovenským a českým zákazníkom O2, ktorí v ten deň cestovali do zahraničia, prišla SMS správa o tom, že svojvoľne prekračujú hranicu, čo bolo v minulom režime považované za trestný čin. Upozorňujúce správy prichádzali aj zákazníkom, ktorí sa pohybovali v okoli miest, kde sa odohrali kľúčové udalosti Nežnej revolúcie.

Na Facebook stránkach O2 SK a O2 CZ prebiehal livestream z roku ‘89. Mladí ľudia tak mohli vidieť, ako to vyzeralo 17. novembra 1989 v pôvodnom časovom slede. ,,Som presvedčený, že už dávno neplatí, že firma je len poskytovateľom služby alebo produktu, ale má byť pre zákazníkov aj značkou s názorom svoj názor ďalej sprostredkovávať. Preto popri produktových kampaniach máme čoraz viac potrebu pripomenúť nahlas aj naše hodnoty,“ hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia.

 

 

Kampaň, cestujúca v čase, zasiahla prostredníctvom webu a SMS správ takmer 500 tisíc ľudí. Ďalších 5 a pol milióna Čechov a Slovákov sa o nej dozvedelo prostredníctvom sociálnych sietí, influencerov a médií. V celoštátnych denníkoch, televízii a rozhlase vyšlo o kampani Sloboda nie je samozrejmosť 20 článkov a reportáží. 6 miliónov ľudí sa tak vďaka aktivitám O2 v spolupráci s TRIAD-om dozvedelo, že sloboda je hodnota, za ktorú sa musí bojovať každý deň.

 

Read previous post:
Agentúry Performics, Pizza SEO a Visibility medzi kľúčovými Google Partnermi

Tešíme sa z úspechu troch našich členských agentúr, ktoré sa objavili medzi 6 kľúčovými agentúrami, ktoré Google vyhlásil pre rok...

Close