Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Influencer marketing objavuje nové rozmery v prístupe k zákazníkovi

Niektorí tvrdia, že influence marketing je len bublina, ktorá čoskoro praskne. Čísla, zákazníci a značky však tvrdia niečo iné. Môžeme očakávať veľké zmeny v tomto, zdá sa dlhodobom, trende. Spoločnosti pôjdu v spolupráci s influencermi hlbšie, aby ponúkli užívateľom čo najzmysluplnejší zážitok na sociálnej sieti.

 

zdroj: Black Twig Communication

Podľa prieskumu TapInfluence, 73% marketérov počíta s influencer marketingom, 71% zákazníkov zas nakupuje na základe odporúčaní na sociálnej sieti. Čísla im hrajú do karát. Počet fanúšikov, reakcií a kliknutí sú ich meradlom, čo je veľakrát zavádzajúce pre firmy.

Ceny globálnych influencerov začínajú byť šialené, nehovoriac o celebritách, preto sa firmy začínajú obzerať po talente so zatiaľ “menším rybníkom” pôsobnosti. ,,Viac ako 90% postnutí je od ľudí s menej ako milión followermi. Toto číslo bolo okolo 60% začiatkom roku 2016,” tvrdí Gil Eyal, zakladateľ HYPR, platformy pre influencer marketing.

Vzťahy medzi influencermi a agentúrami, prípadne priamo spoločnosťami, budú čoraz intenzívnejšie a transparentnejšie. Hlbšie spolupráce otvoria nové možnosti. Influencerský fenomén na sociálnych sieťach otvára bránu do duše a emócii užívateľov. Má schopnosť posunúť spôsob komunikácie so zákazníkom na úplne iný level s množstvom zaujímavých dát. Viac o psychologických rozmeroch, ktoré so sebou fenomén influencerov prináša nájdete v štúdii influencerskej marketingovej agentúry PMYB.

Samozrejme, všetky karty sa nedajú vsadiť na jedného žrebca, v našom prípade influencera. V článku na portáli rivaliq.com sa naučíte 5 psychologických techník, ktoré nakopnú marketing na sociálnych sieťach.

Veľké značky ako napríklad Nike si zakladajú na dlhodobých spoluprácach…

zdroj: Los Angeles Sentinel

Nike podpísal 7-ročný kontrakt na 90 miliónov dolárov s Lebronom Jamesom, keď mal 18. Ten spečatili v roku 2015 celoživotným kontraktom, ako prvým v histórii spoločnosti. Nike si vybral dlhodobý záväzok a Lebrona oblečeného exkluzívne iba vo svojej značke. Bude sa trend influencerov uberať týmto smerom?

Read previous post:
Najlepšie posty marketingových agentúr za január

Spoločnosť Zoomsphere v našich kruhoch netreba veľmi predstavovať. Slovenská firma vyvinula komplexný nástroj na správu sociálnych sietí, ktorú ocenia asi...

Close