Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Po druhýkrát servírujeme súťaž Digital PIE

Druhý ročník súťaže Digital PIE, ktorú organizujeme v spolupráci s TheMarketers.biz, je spustený!

Minuloročný úspech súťaže digitálneho marketingu prekonal naše očakávania a sme zvedaví, čo prinesie nový ročník, do ktorého už teraz môžete prihlasovať projekty z uplynulého roku 2017. Cieľom súťaže je komplexne ohodnotiť najlepšie projekty digitálneho marketingu.

,,Ak sa podarí nadviazať na vydarený uplynulý ročník súťaže, bude to dobrá správa pre celý trh digitálneho marketingu. V tomto biznise je totiž mimoriadne dôležité zachytiť zmeny, ktorými prechádza celý marketing i marketingová komunikácia. A efektívne na ne reagovať. Aj preto má súťaž Digital PIE svoje opodstatnenie a je ju potrebné vnímať ako prejav identity trhu digitálneho marketingu v tejto dobe. Lebo časy sa menia,” hodnotí prvý ročník súťaže Palo Hapák, partner TheMarketers.biz.

„Prvý ročník Digital PIE prekonal naše očakávania z hľadiska počtu prihlásených prác, ale aj celkového záujmu o súťaž. Digitálny trh naďalej progresívne rastie a preto dúfam, že spolu s ním porastie aj kvalita prihlasených prác a samozrejme samotná účasť na súťaži,“ teší sa prezident ADMA Pavol Kubán.

Digital PIE má rovnako ako minulý rok 3 kategórie. Odborná porota bude posudzovať Performance – výkon kampaní, Idea – originalitu nápadu a Execution – ich realizáciu. Projekty môžu súťažiť v jednej alebo aj vo všetkých troch kategóriách.

Do druhého ročníka súťaže sa môžu prihlásiť práce, vytvorené slovenskými subjektami v roku 2017. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe Digital PIE.

Poplatky za prihlasovanie prác pre rok 2018 sú:

  • pre práce prihlásené od 2. januára do 19. januára (129 € – nečlenovia ADMA, 99 € členovia ADMA a IAB)

  • pre práce prihlásené  od 20. januára do 26. januára (149 € – nečlenovia ADMA, 99 € členovia ADMA a IAB)

  • pre práce prihlásené po 26. januári (169 € – nečlenovia ADMA, 129 € členovia ADMA a IAB)

Prihlasovať práce môžete do 2. februára 2018.Shortlisty budú na stránke zverejnené v priebehu februára.

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. “Veľká porota” bude zložená zo všetkých prihlasovateľov a bude rozhodovať o postupe prác na shortlist. Takýmto štýlom chceme zaistiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia. “Kmeňová porota” bude mať tento rok 14 členov a bude tvorená odborníkmi z oblasti digitálneho marketingu – z agentúr, médii, zadávateľov reklamy a nového partnera súťaže združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Jeden sa do nej dostane hlasovaním Veľkej poroty. Kmeňová porota bude rozhodovať o tom, kto si ukrojí z digitálneho koláča 2018.

Galavečer Digital PIE s afterparty sa uskutoční 2.marca 2018 v unikátnych priestoroch MLYNICE. Lístky si dostupné v predaji v najbližších dňoch. Tešíme sa na vás a vaše kreatívne kampane!

Read previous post:
Ako byť vo vyhľadávači no.1? Optimalizácia “on-page” faktorov

Minulý týždeň sme sa v ADMA blogu venovali kľúčovým slovám a SEO optimalizácii na webstránke. Aby sa stránka objavila na...

Close