Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Inšpirácia víťazmi Digital PIE 2017

Ešte stále sa môžete prihlasovať do súťaže digitálnych marketérov Digital PIE. Na inšpiráciu ponúkame sumár víťazných kampaní aj s komentármi poroty v kategóriách Performance, Idea, Execution.

Digitálnou agentúrou roka 2017 sa stal TRIAD, za ním sa umiestnila spoločnosť Zaraguza a na 3. priečke skončila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Tento titul sa udeľoval agentúram s najvyšším počtom bodov po súčte v jednotlivých kategóriách.

 Víťazi v kategóriách

 

Performance

V kategórii Performance porota hodnotí schopnosť dosiahnuť mimoriadne výsledky na základe zadania čo najefektívnejším spôsobom. Jednoducho povedané, ako ste si vedeli s kampaňou poradiť a “predať” ju užívateľom sociálnych sietí. Porotca Marek Šulík z Visibility radí, aby ste do prihláške neuvádzali iba fakty o samotnej kampani, ale prezradili aj zámer, ktorý je za ňou, v čom je výnimočná a v popise stratégie šli naozaj do hĺbky.

Idea

Tu posudzuje porota práce z pohľadu originality nápadu, unikátnosti riešenie, prípadne neštandardné využitie technológie alebo média. V kategórii Idea sa kreativite medze nekladú. Nápad by mal byť výstižne nazvaný, vierohodný, relevantný značke, jednoducho opísateľný a najmä originálny. V prihláške myslite na to, že svoju ideu “predávate” porote. Porotca Martin Woska z TRIADu radí: ,,Je to reklama na vašu reklamu.”

Execution

Pri “exekúcii” prác porota prihliada na remeselné prevedenie kampane z pohľadu technológie, dizajnu, obsahu a copywritingu. Porotca Martin Klempa z WEZEO svoju prezentáciu na Digital Rulezz 2017 začal slovami: ,,Na konci dňa aj tak zožerie exekúcia ideu aj performance na večeru.” Môže byť originálny nápad zámer, no keď ho nevieme patrične zrealizovať, akoby ani nebol. Martin z WEZEO poradil, že ideálna prezentácia kampane je v podobe maximálne 1-min videa, v ktorom kandidáti ukážu celý príbeh – od samotného vzniku, vstupov, riešení a až po výstupy. Malo by byť zaujímavé, trefné a výstižné, no nie zbytočne dlhé.

 

Cena Digital PIE vznikla so zámerom zviditeľniť kreatívne a originálne nápady slovenských agentúr. Ocenenie má spájať a inšpirovať. Udeľuje ho porotca tvorená zástupcami jednotlivých digitálnych spoločností.

Staňte sa aj vy súčasťou Digital PIE 2018 a zistite, ako vašu kampaň vnímajú vaši “rivali” z iných digitálnych marketingových agentúr. Prihlasovať svoje projekty môžete ešte do 2. februára.

Read previous post:
Optimalizujeme SEO za hranicou webstránky

Tému optimalizácie webstránky na našom blogu uzatvárame článkom, v ktorom sa budeme venovať nastaveniu “off-page” SEO. Tieto techniky sa vykonávajú...

Close