Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Vývoj online výdavkov

Najväčšia online mediálna agentúra na Slovensku DIGILINE spoločne s ADMA, kde je DIGILINE členom, pripravila prehľad výdavkov do online reklamy na Slovensku. Infografika prináša prehľad výdavkov po kategóriách od roku 2013 do roku 2016 a odhad výdavkov na tento a budúci rok.  

V odhadoch sú aj nové kategórie, ktoré rastú na dôležitosti a sú čoraz viac využívané klientmi a agentúrami. Konkrétne je to nová kategória Nativ, ktorá bola pred tým v PR a kategória Display – video, ktorá bola v predchádzajúcich rokoch zahrnutá v rámci Display (banner & video).

Pri porovnaní celkových výdavkov do online reklamy, v roku 2017 očakávame nárast o 6,4% a v roku 2018 očakávame tempo rastu v rozpätí 6 až 7%. V rámci jednotlivých kategórií bude v ďalšom roku rásť okrem spomínanej kategórii Nativ, ktorá bude rásť najrýchlejším tempom, aj Display reklama, či už v bannerovej alebo video forme.  

 

 

Tlačové pdf si môžete stiahnuť tu.

Read previous post:
Youtube TOP#10: najsledovanejšie vianočné reklamy

K blížiacim sa Vianociam neodmysliteľne patrí aj všadeprítomný marketingový ošiaľ. Obchodné centrá ohlasujú čas nákupu darčekov už v októbri a...

Close