Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Top knihy o digitálnom marketingu časť I.

Kniha je ideálnym darčekom, ktorý môžete venovať svojím blízkym alebo sebe. Cez vianočné sviatky je konečne čas zabaliť sa do deky a venovať sa nerušenému čítaniu. Čo takto spojiť príjemné s užitočným a siahnuť po prudko čitateľnej náučnej literatúre? Ponúkame vám výber 5 skvelých kníh o digitálnom marketingu, ktoré vás inšpirujú, pobavia a naučia niečo, čo ste nevedeli.

#1 Ryan Deiss a Russ Hennesberry – Digital Marketing for Dummies

Nenechajte sa odradiť názvom a siahnite po “knihe pre blbcov”.  Digital Marketing for Dummies čitateľa pekne poporiadku uvedie do problematiky, pričom obsahuje množstvo praktických a špecifických detailov, pohľadov a rád. Je to tzv. 300 strán “all-in-one” v digitálnom marketingu (od plánovania cez exekúciu, blogovanie, SEO, SEM, sociálne siete, dáta a analýza, najčastejšie chyby, atď). Je to veľmi užitočná náučná marketingová literatúra, ktorá každému marketérovi prinesie pridanú hodnotu.

#2 Ryan Holiday – Trust me, I am lying: Confessions of A Media Manipulator

Všetci dobre vieme, že marketing nie je vždy úprimná hra. Digitálny marketing je o budovaní dôvery, no to neznamená vždy priznať pravdu. Najnovšie trendy síce nasvedčujú tomu, že transparentnosť a autentickosť sú pre zákazníkov príťažlivé, no treba vedieť aj ako pravdu správne podať (zaobaliť). Kniha vám ukáže silu rôznych verzií “pravdy”. Falošné správy vedia spôsobiť paniku, klebety môžu spôsobiť aj veľkým spoločnostiam škrt cez rozpočet a naopak správna správa v pravý čas vie katapultovať aj menší biznis. Naučte sa silu manipulácie a využite ju vo svoj prospech.

#3 Chris Brogan – The Freaks Shall Inherit the Earth: Entrepreneurship for Weirdos, Misfits and World Dominator

Úspech v online svete sa točí okolo zvláštnych ľudí – čudákov, introvertov, géniov… to má svoj dôvod. Digitálny svet je otvorený pre každého a aj malá dávka “šialenstva” vás odlíši od rovnorodej masy. Popustite uzdu fantázii a vychádzajte zo zabehnutých koľají, experimentujte a vychádzajte zo zaužívaných koľají. Práve moment zaskočenia ľuďom utkvie v pamäti, čo je jeden z hlavných gólov úspešného marketingu. Táto kniha vám poradí ako byť iný a ako z toho spraviť silnú konkurenčnú výhodu.

#Joe Pulizzzi – Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

Digitálny marketing je o pridanej hodnote, o prinášaní užitočného, zaujímavého a zábavného kontentu oveľa viac ako o prezentácii produktu, jeho vlastnostiach a výhodách. Marketingový guru Joe Pulizzi vo svojej knihe radí, ako si popri plnení cieľov vytvoriť verné a pozorné publikum. Namiesto toho, ako “prehlučiť” online hluk, vás naučí ako naservírovať kvalitný kontent, ktorí budú užívatelia vyhľadávať.

#5 Seth Godin – Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable

Každý pozná fialovú kravu. Milka je sladká značka, ktorú rozhodne netreba predstavovať, vďaka jej jedinečnému marketingu. A to nám Seth Godin vysvetlí v knihe Purple cow – ako sa stať nezabudnuteľným jednorožcom. Ako sa odlíšiť od nudných hnedých a čierno-bielych kráv… naučte sa, ako sa stať fialovou kravou, ktorú nikto neprehliadne!

Už teraz sa môžete tešiť na ďalšiu várku, kde pre vás vyberieme knihy zamerané na konkrétne oblasti digitálneho marketingu. Dosčítania priatelia!

Read previous post:
Čo čaká svet digitálneho marketingu v novom roku?

Digitálny svet sa neustále rozvíja a technológie napredujú. Sociálne siete ponúkajú stále viac možností komunikácie so zákazníkom a osobnejší prístup....

Close