Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Čo je GDPR a prečo ho nemôžete ignorovať

Nová legislatíva EU o ochrane osobných údajov zasiahne do marketingovej komunikácie. Zistite ako!

Jedným z cieľov ADMA je kontinuálne vzdelávanie odbornej verejnosti. Preto ak ste doteraz brali ochranu osobných údajov vašich klientov na ľahkú váhu, odporúčame zmeniť postoj – nová legislatíva EU s názvom GDPR (General Data Protection Regulation) je doteraz najvýraznejšou a do veľkej miery ovplyvní spôsob marketingového oslovenia spotrebiteľov, keďže GDPR prináša zmeny, ktoré sa týkajú všetkých subjektov, ktoré s osobnými dátami pracujú.

 

 

 

Pokiaľ robíte marketing GDPR a ePrivacy sa vás budú iste týkať, mali by ste preto vedieť aspoň o základných zmenách, na ktoré je lepšie byť pripravený.

 

Nariadenie o ochrane osobných údajov známe aj pod anglickou skratkou GDPR vstúpi do platnosti v máji 2018. Žiaľ GDPR nie je jedinou novou legislatívou, ktorá pripravuje pre marketérov novinky, zdá sa, že do života digitálneho marketingu v oveľa väčšej miere zasiahne navrhnutá ePrivacy, nariadenie o elektronickom súkromí. Zatiaľ čo v prípade GDPR bola EU k spoločnostiam zhovievavá a na implementáciu nových pravidiel im dala až 2 roky, v prípade ePrivacy len pár mesiacov! Toto nariadenie je stále na schvaľovacom stole Európskej komisie, ale vstúpiť do platnosti by malo tiež v máji 2018.

Čo sú najzákladnejšie zmeny?

 

V prvom rade obe legislatívy sú nariadenia, čiže všetky krajiny EU ich musia implementovať do svojej legislatívy v obsahovej zhode so schválenými zneniami na pôde Európskej komisie. Z teritoriálneho hľadiska nariadenia platia nielen pre spoločnosti pôsobiace v rámci EU ale aj pre tie, ktoré na trhoch EU pôsobia a poskytujú služby zákazníkom štátov EU. Zvyšujú sa možné pokuty za porušenie či nedodržiavanie pravidiel a sumy sú naozaj vysoké.

Aktuálne pripravovaná konferencia iAB  je jedinou na Slovensku, ktorá rozoberá problematiku GDPR z pohľadu marketingovej komunikácie a dá vám návod ako sa najlepšie pripraviť, aby ste sa vyhli vysokým pokutám a pracovali s osobnými údajmi vašich zákazníkov v súlade s novou legislatívou.

Konferencia je určená pre online marketérov, online vydavateľov, reklamné a mediálne agentúry a pre všetky ostatné subjekty, ktoré využívajú na cielenie online reklamy osobné údaje svojich zákazníkov a potenciálnych klientov, ako napríklad prevádzkovateľov e-shopov, menších webových stránok, webových služieb a aplikácií.

Konferencia sa uskutoční už 24. 10. 2017 v Bratislave a všetky dôležité informácie k téme ako aj podrobný program konferencie sa dozviete na webstránke iAB.

Read previous post:
Pizza SEO členom BlueAlliance

Deväť digitálnych marketingových agentúr zo strednej a východnej Európy sa dohodlo na spolupráci.

Close