Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Agentúra B2B Group sa mení na Performics

Výkonnostná agentúra B2B Group dokonala najväčšiu zmenu vo svojej histórii a tou je prechod na Performics. Agentúra Performics je celosvetová značka a najväčší globálny partner Google.  

Už od roku 2006 sa agentúra B2B Group špecializuje primárne na oblasť výkonnostného marketingu. Keď prišla agentúra na trh, tak bola jedna z mála špecializovaných agentúr v Českej republike a na Slovensku bola jediná agentúra, ktorá sa venovala iba online marketingu. Behom svojho dlhoročného pôsobenia agentúra B2B Group (v súčasnosti Performics) naplnila svoje portfólio silnými značkami ako O2, Notino, Raiffeisenbank, Nay, Mobelix, a iné., pre ktorých nastavili a nastavujú mnoho úspešných digitálnych stratégií a kampaní.

Od 1. septembra 2017 sa B2B Group transformovalo z lokálneho na globálneho online marketingového lídra Performics.

 Agentúra zastrešuje svojim klientom komplexný online marketingový servis v oblasti performance marketingu a to reklamu vo vyhľadávačoch, SEO, OneSearch (prepojenie SEO a SEM), programatickú reklamu, tzv. brandformance na sociálnych sieťach, v mobilných telefónoch a na tabletoch.

 Zakladateľ a konateľ B2B Group Tomáš Potěšil hovorí: „Agentúra B2B Group bola v roku 2015 odkúpená skupinou Publicis a spojená s divíziou Performics. Po dvoch rokoch nastal ten správny čas, kedy sme sa rozhodli uskutočniť kompletný rebranding a z B2B Group prechádzame na globálny brand Performics, teda značku, ktorá je po celom svete známa svojimi úspechmi v oblasti výkonnostného marketingu a ktorá je zároveň najväčším partnerom Google na svete.“

 Zmena názvu z B2B Group na Performics nie je jediná zmena. Ďalšia zmena nastáva v riadení firmy. Ladislav Suško preberie žezlo od Tomáša Potěšila a preberie zodpovednosť za Performics pre obe krajiny.

 „Našou víziou je vytvoriť z Performics lídra na českom a aj slovenskom trhu v rámci online marketingových služieb. Chceme využiť naše mnohoročné skúsenosti z oblasti výkonnostného marketingu a spojiť ich so skúsenosťami s prácou pre globálne značky. Preto ďalšie využitie týchto skúsenosti vidíme práve v programatickej reklame poskytovavaním služieb klientom a zároveň edukovaním trhu,“ hovorí Ladislav Suško, Managing director Performics pre Slovensko a Česko.

Performics je vlastníkom niekoľkých patentovaných nástrojov a metodológií pre optimalizáciu online kampaní. Nástrojmi sú Benchtools, ktorý je nástroj na analýzu konkurencie, ďalším nástrojom je Socialtools, ktorý sleduje výkonnosť a efektivitu vybraných Facebook stránok. Patentované nástroje poskytujú klientom jedinečné informácie a dáta, ktoré zvyšujú efektivitu digitálnych stratégií a kampaní.

Read previous post:
Čo je GDPR a prečo ho nemôžete ignorovať

Nová legislatíva EU o ochrane osobných údajov zasiahne do marketingovej komunikácie. Zistite ako!

Close