Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Koniec leta priniesol #chutnystream

Tesne pred začiatkom jesene sme sa vo FoxForde venovali webdesignu. Pozrite si prezentácie speakrov z #digitalnechutovky!

Už sa stáva pomaly zvykom – a naozaj za to ďakujeme – že #digitalnechutovky sú vždy bohatšie na návštevníkov a inak tomu nebolo ani teraz. Stretla sa nás takmer stovka a témou bol webdesign, obohatený o veľa praktických ukážok z realizovaných projektov.

O efektívnom redizajne, založenom na UX výskume rozprával Martin Majling z SCR Interactive. Jeho prezentácia hovorí hlavne o nutnosti stanovenia si merateľných cieľov pre redizajn, ktoré môžu mať rôznu podobu – či už prispôsobiť webstránku moderným trendom alebo zvýšiť mieru konverzie registrácii či nákupu.

 UX špecialistka Zuzana Konečníková z Pizza SEO na skúsenostiach z reálnych klientských zadaní prezentovala, prečo je špecifikácia webstránky kľúčová vec, ktorá vám ušetrí nervy, čas a v konečom dôsledku hlavne peniaze. Celkom vzácna prezentácia agentúrnych #fail otvorene, úprimne a priamo.

Prezentáciu s klientom z Alain Delon si strihlol Lukáš Andel, zastupujúci Riesenia.comIch spoločná prezentácia bola dobrým vstupom do fungovania svetov agentúra – klient a dokazuje, že akákoľvek rada je zbytočná, ak nereflektuje skutočný stav a potreby práve toho vášho biznisu.

BONUS: ak sa vám tieto prezentácie zdajú málo, na ADMA page nájdete aj záznam z LIVE streamu (ospravedlnujeme sa za úvodne precvičenie krku) a Martin Majling pripravil aj super album s fotografiami.
Read previous post:
Vzdelávaj digitálny trh a staň sa redaktorom ADMA!

Vyznáš sa v digitále, máš skúsenosti s copywritingom a hľadáš si nový job, alebo parttime popri tvojom súčasnom zamestnaní? Do Asociácie digitálnych marketingových...

Close