Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Redaktor ADMA

Vzdelávaj digitálny trh, staň sa redaktorom ADMA.

Vyznáš sa v digitále, máš skúsenosti s copywritingom a hľadáš si parttime popri tvojom súčasnom zamestnaní? Do Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) hľadáme posilu na pozíciu redaktora. 

 

Miesto práce: Tvoj byt/dom, auto, autobus, vlak, FOXFORD, office, kaviareň
Termín nástupu: 1.9.2017
Druh pracovného pomeru: part-time (cca. 30 hodín/mesiac)
Plat: fix

 

Náplň práce, kompetencie a zodpovednosti:

  • kombinovaná pozícia copywritera a social media specialistu
  • písanie článkov (2 týždenne)
  • písanie e-bookov (1 kvartálne)
  • správa webu a sociálnych sietí Asociácie 
  • účasť na valných zhromaždeniach, výročnom stretnutí (1 kvartálne)
  • pravidelné vzdelávanie a prinášanie inovatívnych nápadov
  • cca 40 hodín mesačne

Požiadavky na kandidáta:

  • min. ročné skúsenosti s blogovaním/správy soc. sietí
  • potrebné znalosti z oblasti WordPress, Facebook Insights, Twitter a Linkedin analytics
  • samostatná práca, stráženie DDL a zodpovednosť
  • potrebná dokonalá znalosť slovenskej gramatiky a angličtiny min. na úrovni B2
  • hľadáme copywriterov, nie študentov

Čo ti ponúkame:

  • plat zodpovedajúci schopnostiam a praxi
  • homeoffice, flexibilný pracovný čas
  • zdarma vstupy na konferencie
  • spoluprácu s TOP digitálnymi agentúrami na SK trhu
  • možnosť podieľať sa na rozvíjaní SK digitálneho trhu
  • prácu v jedinej digitálnej asociácii na Slovensku
  • osobný rast v mnohých odvetviach digitálneho marketingu
 

Zaujala ťa pozícia?

Napíš nám na sekretar@adma.sk a pošli nám tvoj životopis spolu s odkazmi na sociálne siete, blogy, ktoré sú tvojim dielom a stoja podľa teba za pozornosť. S radosťou si ich všetky pozrieme :)

 

Pre koho to budeš robiť

Asociácia digitálnych marketingových agentúr

Združenie 17 top digitálnych agentúr

Naším cieľom je:

  • udávanie štandardov pre prácu digitálnych agentúr a ich spoluprácu so zadávateľmi; dbanie na ich dodržiavanie členskými agentúrami
  • ovplyvňovanie a pripomienkovanie legislatívneho prostredia vyplývajúceho na internetovú reklamu a činnosť digitálnych reklamných agentúr
  • vytváranie výročného rebríčku digitálnych agentúr na základe kritérií ekonomickej výkonnosti a úspešnosti na súťažiach reklamnej kreativity a efektivity
  • nadväzovanie spolupráce s domácimi a zahraničnými marketingovými asociáciami (KRAS, ADC, APR SR, atď.)
  • vzdelávanie členov asociácie, zadávateľov a študentov organizovaním konferencií, workshopov a školení
  • ochrana záujmov členov

 

Napokon, mrkni náš #ADMAblog – toto bude možno tvoja práca, tak aby si vedel/-a, do čoho ideš ;)  

Read previous post:
CPC v segmentoch na Slovensku a Čechách

Nárast investícií do reklamy vo vyhľadávaní každým rokom rastie. Skúmali sme, v ktorých segmentoch sú prekliky najdrahšie.

Close