Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Redaktor ADMA

Vzdelávaj digitálny trh, staň sa redaktorom ADMA.

Vyznáš sa v digitále, máš skúsenosti s copywritingom a hľadáš si parttime popri tvojom súčasnom zamestnaní? Do Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) hľadáme posilu na pozíciu redaktora. 

 

Miesto práce: Tvoj byt/dom, auto, autobus, vlak, FOXFORD, office, kaviareň
Termín nástupu: 1.10.2017
Druh pracovného pomeru: part-time (cca. 30 hodín/mesiac)
Plat: fix

 

Náplň práce, kompetencie a zodpovednosti:

  • kombinovaná pozícia copywritera a social media specialistu
  • písanie článkov (2 týždenne)
  • písanie e-bookov (3 ročne)
  • správa webu a sociálnych sietí Asociácie 
  • účasť na valných zhromaždeniach, výročnom stretnutí (1 kvartálne)
  • pravidelné vzdelávanie a prinášanie inovatívnych nápadov
  • cca 30 hodín mesačne

Požiadavky na kandidáta:

  • min. ročné skúsenosti s blogovaním/správy soc. sietí
  • potrebné znalosti z oblasti WordPress, Facebook Insights, Twitter a Linkedin analytics
  • samostatná práca, stráženie DDL a zodpovednosť
  • potrebná dokonalá znalosť slovenskej gramatiky a angličtiny min. na úrovni B2
  • hľadáme copywriterov, nie študentov

Čo ti ponúkame:

  • plat zodpovedajúci schopnostiam a praxi
  • homeoffice, flexibilný pracovný čas
  • zdarma vstupy na konferencie
  • spoluprácu s TOP digitálnymi agentúrami na SK trhu
  • možnosť podieľať sa na rozvíjaní SK digitálneho trhu
  • prácu v jedinej digitálnej asociácii na Slovensku
  • osobný rast v mnohých odvetviach digitálneho marketingu
 

Zaujala ťa pozícia?

Napíš nám na sekretar@adma.sk a pošli nám tvoj životopis spolu s odkazmi na sociálne siete, blogy, ktoré sú tvojim dielom a stoja podľa teba za pozornosť. S radosťou si ich všetky pozrieme :)

 

Pre koho to budeš robiť

Asociácia digitálnych marketingových agentúr

Združenie 17 top digitálnych agentúr

Naším cieľom je:

  • udávanie štandardov pre prácu digitálnych agentúr a ich spoluprácu so zadávateľmi; dbanie na ich dodržiavanie členskými agentúrami
  • ovplyvňovanie a pripomienkovanie legislatívneho prostredia vyplývajúceho na internetovú reklamu a činnosť digitálnych reklamných agentúr
  • vytváranie výročného rebríčku digitálnych agentúr na základe kritérií ekonomickej výkonnosti a úspešnosti na súťažiach reklamnej kreativity a efektivity
  • nadväzovanie spolupráce s domácimi a zahraničnými marketingovými asociáciami (KRAS, ADC, APR SR, atď.)
  • vzdelávanie členov asociácie, zadávateľov a študentov organizovaním konferencií, workshopov a školení
  • ochrana záujmov členov

 

Napokon, mrkni náš #ADMAblog – toto bude možno tvoja práca, tak aby si vedel/-a, do čoho ideš ;)  

Read previous post:
CPC v segmentoch na Slovensku a Čechách

Nárast investícií do reklamy vo vyhľadávaní každým rokom rastie. Skúmali sme, v ktorých segmentoch sú prekliky najdrahšie.

Close