Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

PPC Expert na plný úväzok

Pracuj podľa najnovších trendov spolu so skúsenými kolegami!

Pracuješ s PPC reklamou a zdá sa ti, že nenapreduješ dosť rýchlo?

Do Pizza SEO hľadáme nových kolegov do PPC tímu na plný úväzok. Staň sa členom Pizza SEO, sme Google Premier Partner pre oblasť Google AdWords. Budeš spolupracovať so skúsenými kolegami, využívať pri práci najnovšie trendy a neverejnú beta funkcionalitu AdWords.

 

Ak pracuješ s PPC reklamou (aspoň 6 mesiacov skúseností) a spĺňaš nasledovné podmienky, si náš človek:

  • spravuješ PPC kampane a výsledky vieš preukázať (môžu byť anonymizované)
  • nasadil si do kampane pár skriptov či automatických pravidiel
  • nie je ti cudzí Excel alebo tabuľkový editor, poznáš funkcie ako VLOOKUP alebo vieš robiť makrá

 

AKO BUDEME VYBERAŤ?

  • všetkým prihláseným pošleme jednoduchú úlohu na vypracovanie
  • tých, ktorí si s úlohou poradia, pozveme na pohovor
  • na pohovore očakávame prezentovanie výsledkov z kampaní, ktoré uchádzač spravuje

 

PREČO PRÁCA V PPC TÍME PIZZA SEO?

  • sme 8 členný silný tím s dobrou atmosférou = spolu pracujeme aj pijeme
  • každý v tíme má zameranie v niektorej oblasti (ecommerce, B2B, mobile, video, …) – učiť sa máš od koho
  • sme kľúčovým partnerom Google – používame najnovšie vychytávky a BETA funkcie v AdWords skôr ako ostatní
  • máme klientov z rôznych oblastí a využívame rôzne PPC systémy (AdWords, Facebook, AdForm, Sklik, Etarget, INRES, Yandex) – u nás sa špecialista nenudí
  • vzdelávame sa interne aj externe – navštevujeme rôzne konferencie, školenia
  • k dispozícii máme skvelú kávu a čaj (Popradské! ;) , vločky na raňajky a ovocie na desiatu)
  • oddychujeme v kancli pri X-boxe a mimo kanclu na futbale alebo joge

 

PONÚKANÝ PLAT?

  • orientačne 1200 – 1500 EUR brutto

 

POŠLI NÁM ŽIVOTOPIS A PÁR SLOV, PREČO CHCEŠ ÍSŤ PRÁVE K NÁM!

 

Read previous post:
CPC v segmentoch na Slovensku a Čechách

Nárast investícií do reklamy vo vyhľadávaní každým rokom rastie. Skúmali sme, v ktorých segmentoch sú prekliky najdrahšie.

Close