Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Čo je nové na Facebooku? Prvá časť

Vedeli ste, že modré sociálne médium spája už dve miliardy ľudí? Prinášame niekoľko zaujímavých Facebook noviniek, ktoré stoja za to.

2 bilion people on facebook

Zdroj

Creative Hub platforma a jej novinky

Inzerenti na Facebooku tvoria reklamy so správnou kreativitou ušitou na mieru. Doležité je správne zobrazenie takýchto reklám aj v mobilných telefónoch. Platforma Creative Hub umožňuje zdieľať náhľady aj finálne verzie reklám kolegom či klientom. Mockup – presný náhľad reklamy pred publikovaním sa vďaka nástroju Creative Hub stáva súčasťou kreatívneho procesu experimentovania a skúšania. Prehľad o výsledkoch video kreativity pomôže optimalizovať kreatívnu reklamu pre mobilný feed. Doručovanie návrhov reklám v reálnom čase priamo z Creative Hubu uľahčuje kreatívcom prácu od ďalších úkonov – zipovanie súborov, ich vkladanie na úložisko či posielanie na mail. 

Facebook Offer a jeho funkcie

Reklamný formát Facebook Offer  ponúka možnosť vytvoriť špeciálnu ponuku, ktorú je možné prepojiť s kamennou predajňou a eshopom zároveň. Takýto typ reklamy je možné použiť napríklad vtedy, keď ponúkame promo kód k využitiu zľavy. Získaný promo kód je možné hneď použiť. Každá takáto predajná akcia má svoju platnosť. Pred jej vypršaním dostanú všetci záujemcovia upozornenie, aby zľavu využili. To teda zvyšuje šance k nákupu. Facebook Offer je prispôsobený k zvýšeniu návštevnosti či počtu konverzií na webe. Nasledujúce video vysvetľuje, ako nastaviť reklamný formát Facebook Offer. 

Aké nové cover photo môžeme mať na firemných stránkach?

Facebook chce mať v budúcnosti na svojej platforme čo najviac video obsahu. Aj preto správcovia stránok môžu užívateľov osloviť pomocou textu (100 znakov) či 90 sekundového videa s rozlíšením minimálne 820 x 312 px na titulnej fotke. Možnosť nahrávať video do profilovej fotografie majú užívatelia Facebooku od roku 2015. Pre firemné stránky je to novinka, pomocou ktorej môžu firmy na viditeľnom mieste (cover photo) popísať to, čo daná značka znamená prípadne aké je jej posolstvo. Alebo ide skôr o nový SEO faktor na Facebooku? Video nižšie znázorňuje, ako môže cover fotka firemných stránok vyzerať po novom.

facebook live video

Zdroj

Live video ešte príťažlivejšie

Jednou z najpríťažlivejších foriem obsahu zdieľaného na Facebooku je live video. Facebook umožní pridať do Live videa titulky, aby bolo dostupné všetkým užívateľom napríklad aj publiku so sluchovým postihnutím či iným obmedzením. Live Chat With Friends novinka umožňuje komentovať live videá súkromne s priateľmi. Funkcionalita Live With umožňuje pozvať priateľa do streamu. Okrem spomínaného súkromného chatu je možné vysielať aj 360° live video. Overené stránky môžu na Facebooku propagovať živé video počas jeho vysielania. To bolo doteraz možné len po skončení videa. Distribúcia živého vysielania sa tak ešte zväčšuje. 

Facebook news

Zdroj

Sociálna sieť Facebook ako líder multimédií vo svete nesie veľkú zodpovednosť voči spoločnosti. Šírenie falošných správ, používanie klamlivých či negatívnych emócií môže jej dôveryhodnosť narušiť. Napriek všetkému ide o najväčšiu sociálnu sieť, ktorá neustále prináša novinky pre marketérov aj samotných užívateľov. Aké Facebook novinky prinesieme v ďalšom blogu?

Autor: M. Kušnír

Read previous post:
ADMA naberá na sile. Je väčšia a múdrejšia

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) prijímala nových členov už po piaty raz. Ktoré agentúry uspeli?

Close