Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

ADMA naberá na sile. Je väčšia a múdrejšia

Túžba po zvýšení úrovne digitálneho trhu priviedla ďalších odvážlivcov pred brány ADMA. V deň D sa rozhodlo. Prijali sme nových členov, zosilneli sme. Jedno múdre príslovie hovorí: „Každá reťaz je taká silná, ako je silný jej najslabší článok.“ Skúste pretrhnúť ADMU. Nepodarí sa vám to :)

ADMA nábor nových členov

Zdroj

Od svojho vzniku prijímala Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) nových členov už po piaty raz. Členskú základňu tak rozširujú agentúry Digiline, DioramaHype.

„Som veľmi rád, že medzi aktuálnych štrnásť členov ADMA v tomto roku môžeme prijať ďalších troch. Sedemnásť agentúr pod jednou strechou, reprezentujúcich jeden záujem a spoločne stanovené ciele je skvelý výsledok, ktorý potvrdzuje stabilne rastúci online-komunikačný segment. Veľmi sa tešíme, že sme si spomedzi všetkých prihlášok dokázali vybrať také agentúry, ktoré jednoznačne potvrdili svoje kvality a pomôžu nám ďalej udávať smer a rozvíjať digitálny trh,” uviedol Pavol Kubán, prezident ADMA.

Kto sú noví členovia ADMA

Digiline vznikol ako dcérska spoločnosť dvoch lídrov v prostredí mediálneho nákupu – spoločnosti Unimedia, dlhodobej jednotky na poli mediálneho nákupu a CORE4, najväčšej online agentúry a mediálky v online prostredí.

CORE4 a Unimedia majú pozíciu lídra už pevne zakorenenú vo svojom DNA, je teda prirodzené, že aj DIGILINE sa už od svojho vzniku snaží byť jednotkou na trhu vo všetkých oblastiach, ktoré svojimi činnosťami pokrýva, či už ide o stratégiu, plánovanie alebo o nákup médií v online priestore.

„Do ADMA vstupujeme s rešpektom, vieme, že je to veľmi aktívne združenie a ocenenie našej prezentácie pre mňa potvrdzuje, že dokážeme byť pre asociáciu prínosom. Potešilo ma najmä, že hodnotili našu prezentáciu ako dobre pripravenú,“ komentoval Tomáš Gregor, CEO agentúry Digiline.

Diorama je kreatívna digitálna agentúra so zameraním na komunikačný design. Ich ambíciou je tvoriť svet, v ktorom píšu značky a ich zákazníci spoločný príbeh.

„Veľmi nás teší, že sme sa hneď v druhom roku fungovania zaradili medzi najlepších odborníkov (nielen) na digitálny marketing na Slovensku. Naše pocity by klasik opísal dvomi slovami: Je to fantastické,“ komentoval Peter Galko, konateľ agentúry Diorama.

Hype je progresívna agentúra, v ktorej sa miešajú dve najväčšie vášne: efektívny digitálny marketing a out of box kreatíva. Zameriava sa na komplexné online kampane, marketing na sociálnych sieťach, PPC, SEO, príprava contentu, či e-mail marketing. Okrem toho pravidelne tvorí vlastné relácie #DigiNews a Insight.

„Som veľmi rád, že sme sa dostali do zoskupenia najlepších digitálnych agentúr na Slovensku. O to viac, že naše ambície posúvať hranice online marketingu a vzdelávať trh sa zhodujú s cieľmi ADMA. Práve preto sa teším, že tieto úlohy budeme od teraz napĺňať spoločne,“ komentoval Marek Didák, konateľ agentúry Hype.

Vítame nových členov a máme radosť, že digitálny marketing na Slovensku kráča dopredu rozhodnými krokmi!

Read previous post:
Aký je rozdiel medzi digitálnym, internetovým a online marketingom?

V modernom marketingu riešime automatizovanie reklám, programatickú reklamu či virtuálnu realitu. Máme však jasno v základných pojmoch?

Close