Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Svieže, letné chuťovky o KONTENT MARKETINGU

Kto neochutnal #digitalnechutovky prišiel o veľa. Chutilo nám až tak veľmi, že sa o tom chceme s vami podeliť :)

Zažili sme pekný deň. Vôňa čaju, kávy a croissatov šteklila naše chuťové poháriky. Mmmmm, tiekli nám slinky. Chuťovú farebnosť dopĺňali dizajnové prvky a štýl kaviarne FOXFORD. Hrdo sa týčil aj ADMA roll-up. Marketingovo-gastronomickým zážitkom nás sprevádzala charizmatická Lucia – okrem iného aj generálna sekretárka ADMA. Lucia povedala úvodné slová, niečo o ADMA a všetkých milo privítala.

ADMA, digitalne chutovky 3

Martin Šinkovský z Elite Solutions - Jágruv pozdrav, Pelta v klepetech, Plíšková na pláži aneb Jak jsme rozjeli největší content marketingový projekt v ČR

Po Lucii sa chlapsky chopil slova Martin Šinkovský z českej Elite Solutions. Martin predstavil športový O2 web o2tvsport.cz/. Obsah webu kombinuje odborné texty od komentátorov O2 Sport, fanúšikovské blogy aj pikantnosti zo zákulisia športu.

„Značka O2 sa tak profiluje ako vydavateľ. Minulý rok pritiahol web niekoľko násobne viac unikátnych návštev, než sme predpokladali. Na základe spätnej väzby čitateľov, ich interakcie na sociálnych sieťach, a takisto návštevnosti jednotlivých rubrík vieme na základe Google Analytics vyhodnotiť, že ľudí najviac zaujíma tenis, potom futbal a hokej,“ Martin Šinkovský, Elite Solutions.

Júlia Micháleková z Visibility s klientom Danielom Rabinom - Zaži skutočnú vášeň s Baletom SND alebo ako sa realizuje kontent marketingová kampaň pre štátnu inštitúciu

Druhá prednáška bola o skutočnej vášni s Baletom SND, alebo ako sa realizuje kontent marketingová kampaň pre štátnu inštitúciu. Júlia Micháleková spolu s klientom Danielom Rabinom (SND) začali hneď v úvode otázkou, „Kto z vás bol niekedy na balete?“ Áno, ruku dvihlo veľa z nás. Čo je dobré. 

Hlavným komunikačným cieľom je podľa Júlie prezentovať návštevu Baletu SND ako fenoménu, ktorý má ambíciu ponúknuť návštevníkovi uspokojenie túžby po jedinečnom a kultivovanom zážitku so silnou dávkou emócie. Je možné zmeniť spoločenskú povinnosť návštev kultúrnych udalostí na neodolateľnú túžbu po niečom novom a mimoriadnom?

Prednáška bola skvelá aj preto, že vôbec po prvýkrát na Digitálnych chuťovkách dopĺňal prednášajúcu Júliu aj klient Daniel. Rozprávali o tom, že ich prvé stretnutie trvalo 4 hodiny. Najprv agentúra vytvorila mood board – teda čo je a čo nie je Balet SND. Komponenty značky, hodnoty značky, vášne – emocionálny náboj značky tvoria DNA značky.

V nasledujúcej prezentácii môžete vidieť aj veľmi zaujímavý kontent kampane (najúspešnejšie články, propagácia na FB), ktorý fungoval perfektne. Nechýbajú ani výsledky kampane. Bolo snaženie Visibility úspešné aj v rámci obsadenosti predstavení? 

Natália Vargová z Core4 s klientom Martinom Hýroššom: Vplyv content marketingu na mladých ľudí

Ako poslední prezentovali Natália Vargová z CORE4 spolu s klientom Martin Hýroššom (Slovenská sporiteľňa). Spíkerka Natália sa s Martinom informačne úžasne dopĺňali. Dozvedeli sme sa aj to, že ani s úspešnými influencermi neprídu výsledky len tak ľahko. Všetko je potrebné poriadne premyslieť. 

Pri kampani a spolupráci s influencerom je potrebné zohľadniť:

  • výber influencera – viac malých vs. jeden veľký
  • rola influencera – kontent kreátor vs. kontent distribútor
  • ako tvoriť obsah – hodnoty – užitočnosť, inšpiratívnosť, zábava
  • ako pracovať s kontentom (nechajte influencera robiť svoju prácu, počúvajte ho)
  • priznať, že je to reklama? (áno, priznať, že je to reklama)
  • kde umiestniť kontent (od digitálu až do offline)

„Kvalitný kontent dokáže značke urobiť čísla.“ Natália Vargová, CORE4.

Prezentáciu nájdete tu:

Veríme, že ďalšie #digitalnechutovky budú aspoň také vynikajúce ako tieto :)  

Autor: M. Kušnír

Read previous post:
Social Media Manager

So social oddelením Visibility máme veľké plány a ty môžeš byť pri tom. Fulltime.   Čo chceme od Social Media...

Close