Zavrieť

Členovia ADMA

Adbee digital B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Redaktor ADMA

Vzdelávaj digitálny trh, staň sa redaktorom ADMA.

 

Miesto práce: Tvoj byt/dom, auto, autobus, vlak, FOXFORD, office, kaviareň
Termín nástupu: 1.6.2017
Druh pracovného pomeru: part-time
Plat: fix

 

Náplň práce, kompetencie a zodpovednosti:

  • Kombinovaná pozícia copywritera a social media specialistu
  • Písanie článkov (2 týždenne)
  • Písanie e-bookov (1 kvartálne)
  • Správa webu a sociálnych sietí Asociácie 
  • Livetweetovanie z marketingových konferencií (cca 1 mesačne)
  • Účasť na valných zhromaždeniach, výročnom stretnutí (1 kvartálne)
  • Pravidelné vzdelávanie a prinášanie inovatívnych nápadov
  • Cca 40 hodín mesačne

Požiadavky na kandidáta:

  • Min. ročné skúsenosti s blogovaním/správy soc sietí
  • Potrebné znalosti z oblasti WordPress, Facebook Insights, Twitter a Linkedin analytics
  • Vynikajúce organizačné komunikačné zručnosti
  • Samostatná práca, stráženie DDL a zodpovednosť
  • Potrebná dokonalá znalosť slovenskej gramatiky a angličtiny min.na úrovni B2

Čo ti ponúkame:

  • Plat zodpovedajúci schopnostiam a praxi
  • Homeoffice, flexibliný pracovný čas
  • Zdarma vstupy na konferencie
  • Redakčný burger a ADMA piuko (1 kvartálne)
  • Spoluprácu s TOP digitálnymi agentúrami na SK trhu
  • Možnosť podieľať sa na rozvíjaní SK digitálneho trhu
  • Prácu v jedinej digitálnej asociácii na Slovensku
  • Osobný rast v mnohých odvetviach digitálneho marketingu
Prečítaj si, čo všetko získal  a stratil náš aktuálny redaktor Laďo a uvidíš, čo ťa čaká :)

Vieme, že si ideálny alebo ideálna

Tak nám okamžite napíš na sekretar@adma.sk. Lucka ti s radosťou odpíše. Nepridávaj žiadny životopis, ale odkazy na sociálne siete, tri svoje najzaujímavejšie fotky, jeden najzaujímavejší zážitok a motto, s ktorým sa najviac stotožňuješ. 

Pre koho to budeš robiť

Asociácia digitálnych marketingových agentúr

Združenie 14 top digitálnych agentúr

Naším cieľom je:

  • udávanie štandardov pre prácu digitálnych agentúr a ich spoluprácu so zadávateľmi; dbanie na ich dodržiavanie členskými agentúrami
  • ovplyvňovanie a pripomienkovanie legislatívneho prostredia vyplývajúceho na internetovú reklamu a činnosť digitálnych reklamných agentúr
  • vytváranie výročného rebríčku digitálnych agentúr na základe kritérií ekonomickej výkonnosti a úspešnosti na súťažiach reklamnej kreativity a efektivity
  • nadväzovanie spolupráce s domácimi a zahraničnými marketingovými asociáciami (KRAS, ADC, APR SR, atď.)
  • vzdelávanie členov asociácie, zadávateľov a študentov organizovaním konferencií, workshopov a školení
  • ochrana záujmov členov

 

Napokon, mrkni náš #ADMAblog – toto bude možno tvoja práca, tak aby si vedel/-a, do čoho ideš ;)  

Read previous post:
Kde sa vzalo Lorem Ipsum

Dolor sit amet consectetuer.

Close