Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Naučte sa správne fotiť na svojom iPhone

A odhaľte obrovské tajomstvo ukryté v krátkych videách od Apple.

Len pred nedávnom sme napísali, že digitálne aktivity Applu boli doposiaľ veľmi obmedzené. Napísali sme, že pravdepodobne sa budú meniť k lepšiemu. Dôkazom v našom článku boli krátke videá propagujúce iPad Pro. 

Posledný týždeň sa na YouTube kanáli strieborného jabĺčka objavila nová séria podozrivých videí. Učia majiteľov iPhone 7 správne fotiť. Pozrite si ukážku:

Séria deviatich videí je dostupná na YouTube a na produktovej stránke je ešte ďalších šesť. Nová kamera je pravdepodobne najsilnejšie USP nového modelu smartfónu, tak prečo nestačilo zostať len pri klasických obsesívnych spotoch?

Pozrite si ešte iné video zo série:

Spravme rýchly rozbor – 42 sekúnd, jemná backgroundová muzika, titulky, názorná ukážka, vertikálny formát.   

Tieto videá sú ako stvorené na prehrávanie na smartfónoch, konzumáciu na internete, najlepšie vo Facebookovom newsfeede v mute režime. Sú jasným krokom k digitálnemu publiku.

Už nestačilo oslniť spotrebiteľa, bolo potrebné zaujať používateľa. Videá edukujú o používaní kamery v smartfónoch, ale snáď každý majiteľ iPhonu vie, ako odfotiť sériu fotografií alebo zachytiť fotku počas nahrávania videa. Aj tak sa pozrie, či to robí správne. A nájde si tam aspoň jedno video, ktoré ho naučí niečo nové – napríklad nefotiť stále s tým otravným bleskom, keď vonku stačia pouličné lampy.

Značka používateľa edukuje o produkte. Ponúka inšpiráciu. Zobrazuje používanie produktu v jeho najlepších podmienkach. Pri tom zobrazuje jeho neprekonateľné vlastnosti. A to sú špecifiká contentovej stratégie, takmer ako z učebnice.

Tešíme sa na novú éru marketingu Applu – už aj tieto ochutnávky stoja za to!

Autor: Ladislav Macko

Read previous post:
Tak naposledy – žijeme v informačnej bubline?

Internet ponúka toľko informácií, že ich nedokážeme pohltiť všetky. A možno ani nemôžeme...

Close