Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Konečne je to tu! Snapchat vracia úder

Okráda Instagram, prináša nové nástroje a otvára sa marketérom.

Trvalo to príliš dlho a už sme sa obávali, že malý žltý duch sa z našich životov vytratí. Sklamalo by to 158 miliónov jeho denných aktívnych používateľov a rovnako aj nás, digitálnych nadšencov. Opakované útoky z Instagramu a Facebooku mu dali zabrať, ale konečne sa stavia na vlastné nohy!

Snapchat okradol Instagram

S najnovším updatom aplikácie môžeme Snapy robiť na obraz Boomerangu – v nekonečnej slučke! Rozdiel je v tom, že Boomerang treba nahrávať do polovice pohybu, pretože sa sám vráti. Snap sa jednoducho spúšťa od začiatku ako GIF, takže slučku musíte natočiť celú. 

 snapchat loop

A prekonal ho s novými fičúrkami

Nekonečný časovač sa dá rovnako nastaviť na fotkách a nekonečné videá či fotky môžete okrem súkromnej správy pridať aj na Stories.

snapchat infinite photo nekonecny casovac

Z režimu prezerania tým pádom zmizlo malé koliesko z pravého horného rohu, ktoré predtým ukazovalo zostávajúci čas do konca príbehu.

Ak ste už teraz šťastní, dvakrát sa zhlboka nadýchnite. Teraz výdych. Do Snapov nám pribudli dva perfektné kreatívne nástroje – kreslenie s emoji a magická guma!

Pod symbolom ceruzky si môžeme vybrať medzi farbou a úzkym výberom emoji. V blízkej dobe očakávajte gýčové prepchaté obrázky, ako je ten náš. 

snapchat emoji kreslenie

Magická guma, naopak, je sofistikovaný tool, ktorý dokáže z fotky odstrániť nechcené predmety, škvrny a možno aj ľudí. Nájdete ho pod ikonou nožníc, kde sme doteraz vystrihovali len vlastné nálepky. Na drobnosti funguje naozaj magicky:

snapchat magicka guma 

Pri väčších predmetoch je už zásah očividný.

magicka guma na snapchate

Dokonca potešil aj marketérov

Čím vlastne tiež vykradol Facebook. Spustil totiž reklamný nástroj náramne podobný Facebook Ads Managerovi dokonca s analogickým názvom – Snapchat Ad Manager. Reklamy sa spájajú v Ad Setoch a tie sa spájajú v kampaniach.

Dostupný je aj Business Manager, ktorý dokáže spojiť viac reklamných účtov a prideľovať úlohy zamestnancom. V mobilnom prehľade získajú marketéri niektoré funkcie webového manažéra spolu s ukážkami reklám.

Viac informácií nájdete priamo na produktovej stránke.

snapchat ad manager

Zdroj TechCrunch

Ako čerešničku na torte zaviedla sociálna sieť počítadlo vzhliadnutí video reklám. Aktuálne sa počíta za videnie každé otvorenie príspevku, ale podľa portálu WERSM sa bude od 5. júna riadiť požiadavkou globálneho analytického nástroja Moat a započíta minimálne dve po sebe idúce sekundy.

Ak ešte nemáte najnovší update, utekajte do App Store alebo Google Play a inštalujte! Je to super zábava a ešte väčšia bude sledovať odozvu Facebooku. My dávame za tento výkon Snapchatu 10/10.

Autor: Ladislav Macko

Read previous post:
Online Account Manager

Do tímu hľadáme nového kolegu/ kolegyňu na pozíciu Online Account Manager.   Čo ťa čaká na pozícii Account Managera? samostatné...

Close