Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Čo pre mňa znamenalo pracovať 2,5 roka v ADMA

A prečo z toho nebudú tri.

Ak čítate pravidelne #ADMAblog, tak viete, že v podpisoch stoviek článkov a posledných piatich e-bookov bolo to isté meno. Som redaktor ADMA, takže gro mojej práce pozostáva práve z písania. Párkrát som mal možnosť pridať svojou troškou aj k #digitalnytyzden na portáli Mediálne a toto je konkrétne môj 212. blog. Som hrdý, že som ich mohol toľko napísať.

Pri tvorbe tohto obsahu som spolupracoval s najlepšími digitálnymi agentúrami na Slovensku. Čerpal som know-how od popredných odborníkov na performance, SEO, analytiku, sociálne siete a v podstate každé odvetvie online marketingu.

Vďaka tomu sa mi digitálne marketingové obzory rozšírili za hranice, ktoré je možné dosiahnuť obyčajným odoberaním newsletterov. Správny marketér by vraj mal vedieť zo všetkého niečo a z niečoho všetko. K obom sa budem ešte dlho dostávať, ale za 30 mesiacov v ADMA som získal exkluzívny starter pack.

Okrem písania článkov je prácou redaktora aj chodiť na eventy a livetweetovať.

Zažil som pätnásť #digitalnechutovky, tri konferencie Internet Rulezz a jednu Make It Digital. Spolu to znamenalo stovky livetweetov, tisícky úderov do klávesnice a opäť obrovskú príležitosť naučiť sa niečo nové od digitálnych profesionálov. Ruku na srdce, to tweetovanie hravo vyvážila vstupenka zdarma :) (A tiež víťazný smartfón)

Bol som pri zrode DIGITAL PIE, prvej súťaže digitálneho marketingu na Slovensku. Od začiatku až do konca som bol pri zrode nového webu ADMA, na ktorý sa stále rovnako teším. (Obzvlášť preto, že sa naň aspoň dvakrát týždenne pozerám z pohľadu CMS a niekedy je to naozaj výzva)

Mal som otvorenú a srdečne vítanú možnosť prinášať návrhy a aplikovať nápady na zlepšenie komunikácie asociácie.

Spoznal som skvelých ľudí od generálnych sekretárov cez agentúrnych kolegov až po majiteľov TOP agentúr a zakladateľov ADMA. Ak si každý marketér buduje svoju osobnú značku na trhu agentúr, tak som si 2,5 roka rapídne zvyšoval awareness u exkluzívnej cieľovky kampaňou, za ktorú mi platili.

Podať si ruku alebo pripiť si so seniormi/riaditeľmi/majiteľmi všetkých významných hráčov na trhu môjmu brandu stopercentne prospelo.

Užíval som si spoločné redakčné burgre, valné zhromaždenia (ktoré znamenali najmä ďalšie burgre) a rastúce čísla. Od začiatku môjho pôsobenia v 11/2014 som počas dvoch plných rokov prekonal nastavený benchmark v návštevnosti a pridružených metrikách výkonnosti webu.

Nakoniec, je spravodlivé uznať, čo mi práca v redakcii asociácie vzala. Čas a nervy. Fair enough.

Moje miesto sa k 1.6. uvoľní, pretože nastal čas posunúť sa ďalej. Z ADMA odchádzam s ťažkým srdcom a chcem, aby ma nahradil niekto, kto ocení všetky aspekty tohto výnimočného jobu. Preto som využil jednu zo superschopností #ADMAblog-u, prezentovanie sa.

Aj tú môžeš získať, ak ju naozaj chceš. Prihlás sa na sekretar@adma.sk do 15.5. a možno sa uvidíme na mojom poslednom, tvojom prvom redakčnom burgri.

Autor: Ladislav Macko

Read previous post:
Senior PPC špecialista

Do nášho tímu v Bratislave hľadáme šikovného špecialistu na plný pracovný úväzok, ktorý má skúsenosti s prácou v AdWords na...

Close