Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

5 zásad, s ktorými posuniete svoj content na nový level

0saves

V prípade, že ste prvý level úspešne absolvovali, dajte zo seba viac.

Dnes to nebude o pravidelnom prispievaní ani o hľadaní ideálneho času pre pondelkový post. Základy sme vám už vysvetľovali viackrát, napríklad tu a veríme, že už ich máte v malíčku. Je na čase, aby ste sa dostali do Johto ligy.

Píšte kvalitné články

Jedným zo základných pilierov obsahovej stratégie by mal byť blog. Pomáha vám zlepšiť pozíciu na Googli, získava návštevnosť zo sociálnych sietí a spätné odkazy, ktoré opäť zlepšujú prvé dve položky.

To všetko dokáže robiť, len keď je písaný kvalitne. Neexistuje iná cesta, ako sa naučiť dobre písať než písať. Bicyklovať, plávať či lyžovať ste sa tiež museli naučiť len tréningom. Progres môžete urýchliť zaužívaním dobrých rád od odborníkov. Aj my sme napísali o tom, ako písať naozaj dobre, tiež o tom, že to nebude ľahké a poradili sme vám aj s nadpismi

Dobrý nadpis a prezentačný obrázok vedia získať pozornosť na sociálnych sieťach. Zaujímavá téma a kvalitný text túto pozornosť udržia a v najlepšom ju premenia na diskusiu. Tá zase otvára cestu k budovaniu značky

Používajte kvalitnú grafiku

Druhý základný pilier je vizuálny obsah. Príspevky na sociálnych sieťach jednoducho musia vyzerať dobre. Ak si nemôžete dovoliť vlastného fotografa, skúste z fotobánk vytiahnuť čo najviac.

Negatívnym príkladom by vám mala byť kampaň od Adobe zo septembra 2016. Zobrazuje tie najklasickejšie, najgenerickejšie obrázky z fotobánk. Mali by ste sa im vyhnúť:

blog adobe photos bank

Zdroj

Pri videu platí vizuálny štandard dvojnásobne, ale nemusíte automaticky kupovať drahú techniku. Kvalitný výstup dosiahnete aj s lepším smartfónom a statívom. Hľadajte dobré svetlo, používajte jednoduché pohyby kamery a dajte si pozor na zvuk.

Napríklad k takémuto videu vám stačia tri zábery a základný strih. 

Skúšajte nové trendy

Snapchat, Instagram Stories, Musical.ly, Facebook Stories. Nikdy neviete, ktorá z noviniek si nájde svoje miesto v srdciach používateľov. Majte náskok pred konkurenciou a skúšajte ich na vlastnej koži. Aj keby sa trend neuchytil, je lepšie byť smutný inovátor než smutný nasledovateľ. 

Využívajte už uchytené trendy. Pri postnutí LIVE videa príde fanúšikom na Facebooku alebo followerom na Instagrame upozornenie, takže máte potenciálne vyšší organický dosah. Aj vtipné gify sú overená cesta k engagementu.

gif opica

Diskutujte s vašimi fanúšikmi

Oni sa odvďačia ďalším engagementom. Logicky – ak vám niekto položí otázku, odpoviete? Rozvinúť diskusiu aspoň na dva-tri komentáre je zvyčajne veľmi jednoduché, nestojí vás to veľa času a krásne vám to zvýši čísla.

V rozhovoroch s fanúšikmi navyše často objavíte nepoznané insighty hodné zlata. Môžete ich využiť pri rozhodovaní o vašom produkte alebo aspoň pri tvorbe nových obsahových tém.

Získavajte odpovede overenými taktikami – položte otázku v statuse, pridajte námet na diskusiu alebo použite techniku dva typy ľudí.

Učte sa boostovať

Správne zacielená reklama vám pomôže rozšíriť príspevok medzi publikum, ktoré oň bude mať záujem a získať viac odoziev. Ale vyhnite sa používaniu tlačidla BOOST. Vyšší level je používanie nástroja Ads Manager – reklamy spájať do skupín reklám a tie do kampaní.

screeenshot ads manager

Jedna kampaň môže zastupovať boosty za celý mesiac, skupina reklám jeden príspevok a každá reklama zastupuje jednu verziu príspevku. Keď nasadíte viac verzií, Facebook ich automaticky otestuje a tú najvýkonnejšiu pošle k celému publiku.

Viac o reklamách na sociálnych sieťach píšeme v našom ebooku #socialmedia sprievodca.

Najdôležitejšie je reportovať všetky aktivity, aby ste vedeli reagovať na zmeny. Držíme vám palce.

Autor: Ladislav Macko

Read previous post:
Updatujte Facebook appku, dostanete ďalšie Stories

Mark Zuckerberg si v to-do liste odškrtol úplné vykradnutie Snapchatu.

Close