Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Možnosti cielenia bannerovej reklamy

Zišla by sa vám pomôcka pri rozhodnutí o nákupe bannerovej reklamy? Pripravili sme pre vás v ADMA infografiku obsahujúcu spektrum možností zacielenia bannerových kampaní z rôznych reklamných systémov, ktoré sú dostupné pre slovenských inzerentov. Nové možnosti pribúdajú spolu s rozvojom digitálneho trhu a vyžaduje si to znalosť kapacít viacerých systémov, aby sme sa vedeli rozhodnúť, akú stratégiu pre klienta pripraviť. Pri nákupe bannerovej reklamy je potrebné v prvom rade vytýčiť si zámer, čo má kampaň dosiahnuť. Jednotlivé platformy poskytujú odlišné spôsoby nákupu, cielenia a formátov. Vytvorili sme ilustráciu možností cielenia, ktoré vám môžu pomôcť pri plánovaní online mediálneho mixu či vytváraní stratégií na mieru.

Infografika ilustratívne ukazuje či sa daný spôsob cielenia vyhovuje skôr výkonnostným alebo brandovým kampaniam a či daným cielením viem získavať širší alebo užší zásah cieľovej skupiny. V optimálnom prípade dochádza k prieniku viacerých faktorov, ktoré vedú k zužovaniu zásahu a presnejšiemu cieleniu, prípadne väčšej personalizácii reklamy.

 

 Tlačové .pdf si môžete stiahnuť tu.

Read previous post:
8 chorôb z povolania kreatívcov

Ak chcete pracovať v kreatíve, nemôžete sa im vyhnúť a čo je horšie, tajne ich budete mať radi.

Close