Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Ako chutili šieste #digitalnechutovky

Prednáška, croissant, prednáška, káva, prednáška a do práce prídete akurát na obed – ideálny začiatok dňa!

Vo štvrtok 10. 3. sme sa všetci fanúšikovia digitálneho marketingu opäť stretli pri raňajkách. Hneď v úvode sme zažili niekoľko noviniek – boli to prvé #digitalnechutovky tohto roka, po prvý raz sme boli vo Foxforde na Obchodnej ulici a po prvýkrát bola účasť viac než 50 ľudí!

Teraz si vezmite kávu a oprite sa do sedadla, prinášame vám prezentácie našich troch spíkrov.

Web je mŕtvy. Nech žije web! Peter Galko, Adbee

O webe sa už zopár rokov povráva, že zomiera a jeho význam ustupuje. Peťo nám porozprával, ako sa internet vyvíja – vizualita ustupuje funkčnosti.

Online je momentálne miliarda stránok a ich dizajn sa začína uniformovať, používame rovnaké buttony, rovnaké symboly, mentálne skratky… Desaťtisícové stránky vyzerajú horšie než téma za štyridsať dolárov.

Samozrejme, bez stopercentnej responzivity je dnes web stratený.

Malým firmám vraj web netreba, stačí aj Facebook page. Dokonca aj blogy môžete písať prostredníctvom Facebook Notes alebo si počkať na Instant Articles.

Celú prezentáciu nájdete tu:

 

 

Prečo by mal testovať váš web Ján Slota? Patrik Barták, Pizza SEO

Patrik nadviazal na tému webov a bol rád, že ešte úplne nezomreli. Vysvetľoval nám totiž spôsoby ich testovania.

Môžete si najať profesionálnu firmu, spustiť A/B testing alebo sa spýtať priamo ľudí na ulici. Aj päť náhodných ľudí vám dá hodnotný feedback. Naozaj existuje vzorec, podľa ktorého vám stačí päť testerov na odhalenie 98% chýb.

Ak vám to dovolí rozpočet, môžete zaplatiť sto dolárov chlapovi za to, že sa opije a bude sa nahrávať pri prezeraní vašej stránky. Dream job! Opitý profesionál sa totiž správa ako bežný návštevník – robí chyby, nečíta, nekliká a hocikedy si zmyslí, že musí odísť.

Všetko podstatné je v prezentácii:

 

 

Najväčšie social media faily roku 2015 Majdži Hamová, TRIAD

Pri poslednej prezentácii sme si užili trochu zábavy na účet druhých. Majdži nám ukázala faily ktoré minulý rok otriasli slovenským internetom – Billa, Mercedes či VELIS NOLIS.

Mária nám najprv vysvetlila, ako sa podobným chybám vyhnúť. Hlavné vraj je, všetko si nechať skontrolovať aj trikrát. Ak ste sa už failu dopustili, je lepšie priznať si chybu hneď na začiatku a čo najtaktnejšie ju obrátiť na srandu.

Pokiaľ však urazíte celý kontinent, na srandy je už neskoro. Internet vám nič neodpustí.

Viac informácií aj malý failík z kuchyne TRIAD-u v okienku dole:

 

 

Všetkým zúčastneným ďakujeme za príjemnú atmosféru a vám, ktorý ste si prišli prečítať výcuc zase ďakujeme za verné odoberanie #ADMAblog-u :) Nabudúce sa vidíme naživo.

@Laďo_Macko

Read previous post:
Prídu Instant Articles aj na Slovensko?

Táto otázka trápi všetkých blogerov a social nadšencov. Poznáme odpoveď.

Close