Zavrieť

Členovia ADMA

Adbee digital B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Ako chutili piate #digitalnechutovky

V roku 2015 sme sa už po piatykrát stretli pri raňajkách s digitálnymi nadšencami a troma spíkrami. Zlá správa je, že naposledy. Dobrá správa je, že od nového roka začneme znova! 

 

Digitálne chuťovky neskončia, ale Foxford na Laurinskej mal derniéru práve 5. 11., keď nás traja Peťovia osvietili svojim know-how z digitálneho marketingu. Ďakujeme za spoluprácu a držíme palce!

 

Všetko, čo ste chceli vedieť o Facebook Ads, a iní vám to zatajili

 

Príjemné štvrtkové ráno odštartoval Peťo Šebo z PS: Digital a hovoril nám najčerstvejšie informácie zo sveta Facebook Ads. Dozvedeli sme sa dôležité čísla priamo z Zuckerbergovej infografiky a videli sme mapu rôznorodých reklamných formátov Facebooku. Potom Peter vytiahol ťažký kaliber – ešte teplé novinky Facebookovej reklamy:

- Slideshow ads,
ktoré vás vtiahnu do deja bez zbytočných dátových nárokov

- Presnejšie spôsoby cielenia na základe segmentácie prieniku faktorov. To znelo príliš múdro, že?

V jednoduchosti – ak ste predtým cielili na mužov zaujímajúcich sa o motorky + tých, ktorí niekedy boli v Bratislave, mohli ste cieliť na motorkárov z celého Slovenska alebo blavákov, ktorí nemajú motorku. Dnes už cielite priamo na bratislavčanov – motorkárov.

- Carousel video ads, ktoré posúvajú video na novú úroveň 

Celú prezentáciu aj s kvízom si pozrite tu:

Prečo robiť Twitter kampane

 

Druhú časť stretnutia mal na starosti Peter Řehánek z paravan interactive. Ako odborníci na performance vypracovali case study z používania Twitter Ads, ktoré sú na Slovensku len od jari tohto roku. Peťo rozprával o konkrétnych číslach a o význame Twitteru pre značku.

Vraj ak publikujete pravidelne kvalitný obsah, kampane sa vám istotne vyplatia. Rozšíria vaše publikum za rozumný peniaz. Ale s minimálnym spendom 1000 eur na tri týždne alebo 2500 eur na dva mesiace si musíte byť naozaj istí touto investíciou.

Publikum slovenského Twitteru tvorí len 87 000 aktívnych používateľov, z čoho je asi pätina žien. Hoci je to máličko ľudí, sú vám o to vernejší. Podľa paravanistov na Twitteri nie sú hejteri a ak vás raz človek sleduje, hltá každé vaše slovo. Zistite viac v prezentácii:

Kedy je už onlinu priveľa

 

Posledný vystúpil Peter Šurin z Elite Solutions a šiel nás, online marketérov, presviedčať, že aj onlinu môže byť priveľa. Najmä, ak predávame offline ľuďom. 

Sú takí zákazníci, ktorí nájdu aj kúpia produkt priamo na webe – na tých sú všetky online prostriedky funkčné a je legitímne ich zapojiť čo najviac.

Ďalej Peťo objasnil, že množstvo ľudí ešte stále nakupuje offline, ak si aj nájdu informácie online. Tento jav sa nazýva ROPO efekt (Research online, Purchase offline). Pri týchto zákazníkoch je výnimočne potrebné fyzicky prezentovať produkt, o ktorom si všetko potrebné naštudovali na internete.

Existujú však aj ľudia, ktorí sa prídu osobne spýtať na potrebné informácie do predajne a presne tam spravia svoj nákup. Pre tých je onlinu zbytočne veľa. Viac argumentov nájdete v Petrovej prezentácii:

Tieto chuťovky ste možno zmeškali, ale ďalšie na vás stále čakajú. Sledujte ich na oficiálnom webe alebo sa prihláste do newslettera a majte všetky informácie ako prví.

@Laďo_Macko

Read previous post:
Predávať bez emócií je Mission: Impossible

V konkurenčnom boji potrebujete jednoznačnú výhodu. Môžete mať vysokú kvalitu a nízku cenu, no ak zasiahnete človeka do srdca, vyhráte na plnej čiare.

Close