Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Ako nám chutilo na Digitálnych chuťovkách #5

Po prázdninovej prestávke sme opäť vo štvrtok (1.10.) chutne poraňajkovali v centre Bratislavy. Pozrite sa, o čom tentokrát bola reč.

Prvé jesenné Digitálne chuťovky  boli výrazne orientované na performance, no v pozadí neostala ani reálna offline skúsenosť s produktom.

Matej Tomašovský z Riesenia.com v úvode načrtol, prečo je sledovanie online objednávky ako jedinej konverzie na webstránke mylné a prečo je výhodné pozrieť sa na konverzie v širšom meradle.

Performance nie sú (len) online objednávky! from ADMA Asociácia digitálnych marketingových agentúr

SCR Creative Studios vyslalo Patrika Kmeča s prednáškou o udržateľnej kreatíve orientovanej na výsledok – nazvanej real eXperience. Cieľom bolo vysvetliť, ako tvoriť komunikáciu pre ľudí a neuletieť si kreatívne mimo realitu.

Jeho prezentácia bola tak rozsiahla a nabitá videami, že ju sem ani nemôžeme uploadnuť a najlepšie urobíte, keď si ju stiahnete TU :)

Tomáš Horváth z Crimtanu mal najtechnickejšiu prednášku zo všetkých. Už samotný názov Programmatic a HTML5 ako cesta k personalizácii obsahu displejovej reklamy napovedá, že máme čo dočinenia s pokročilou technológiou tvorby obsahu a prispôsobovania zobrazení vybraným cieľovým skupinám. Prezentácia však vysvetlí aj neodbornej verejnosti, prečo by sme sa mali Programmaticom zaoberať viac a aké ponúka výhody.

Dátum ďalších chuťoviek spolu so speakrami je už známi, zarezervujte si miesto na digitalnechutovky.sk a uvidíme sa aj osobne!

Read previous post:
Tridsať strieborných pre AdBlock Plus

Máte stiahnutý AdBlock Browser a tešíte sa na tie hodiny surfovania bez jedinej reklamy. Ale nie je zaujímavé, že sa tam predsalen nejaká reklama dostala?

Close