Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Ako chutili Digitálne chuťovky No.4

Vo štvrtok (25. 6.) sme sa stretli s tromi spíkrami a s viac ako štyridsiatimi poslucháčmi pri raňajkách v Bratislave. Ak ste chuťovky po štvrtý raz nestihli, čítajte ďalej.

 

Viacerých z vás prekvapilo nové miesto konania: ázijská reštaurácia Buddha Brothers. Veríme, že výborná hrášková pasta a výhľad na našu najmohutnejšiu rieku nesklamali. Rovnako ani naši traja odborníci:

Daniel Zaiček z B2B Group

rozprával na tému „Vplyv online kampaní na offline výsledky“. Zaťal naozaj do živého, pretože klienti často nevedia odmerať, ako im online kampane prinášajú zákazníkov. Case study z veľmi presného merania a postupu nájdete v prezentácií:

 

 

 

Ján Andrejko z VISIBILITY

si vybral tému „SEO cielené na témy“. Okrem základov SEO nám popísal aj ako ho môžeme zlepšovať prostredníctvom publikovania obsahu. Celá prezentácia tu:

 

 

Michal Pastier zo Zaraguzy

vysvetľoval „Rozdiely medzi produktovým zmýšľaním a zákazníckym zmýšľaním“. Ukázal nám mnoho príkladov, kedy sa marketérom oplatilo rozmýšľať z pohľadu zákazníka. Vy si ich môžete pozrieť v prezentácii:

 

Tešíme sa na vás o dva mesiace!

 

@Laďo_Macko

Read previous post:
Digitálny tender a vyhodnotenie

Toto je šiesty článok o digitálnom tendri. Sľúbil by som vám, že je aj posledný, ale viete, ako to bolo so Star Wars…

Close